معاون سازمان برنامه و بودجه در خوی مطرح کرد:

تکمیل طرح‌های مناطق سردسیر/تخصیص اعتبارات عمرانی آذربایجان غربی در نیمه اول سال

معاون سازمان برنامه و بودجه گفت: نیمه نخست سال جاری ۱۰۰ درصد اعتبارات عمرانی آذربایجان غربی با توجه به سردسیر بودن این منطقه تخصیص می‌یابد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سعید نمکی معاون سازمان برنامه و بودجه در حاشیه بازدید از بیمارستان‌های در حال احداث سلماس و خوی، گفت: اعتبارات لازم با هدف تسریع در اجرای طرح‌های عمرانی این منطقه به موقع در اختیار پیمانکاران قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: طرح‌های با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصد تا پایان امسال و طرح‌های با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد و بیشتر تا پایان سال آینده در این استان به بهره برداری می‌رسد.

وی به بازدید‌های برخی مدیران سازمان برنامه و بودجه از طرح‌های اولویت دار آذربایجان غربی طی امروز و فردا اشاره کرد و گفت: در این بازدید‌ها بخش‌های مختلف طرح‌های بیمارستانی، آموزشی، ورزشی، ندامتگاه‌ها و طرح‌های علمی با دقت مورد بازدید قرار می‌گیرد تا مشکلی در خصوص تامین اعتبارات آن‌ها ایجاد نشود.

 سعید نمکی، معاون علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور همراه با ۲ مشاور و روسای «امور سلامت و رفاه اجتماعی»، «فرهنگی، گردشگری و ورزش»، «آموزش عالی» و «آموزش و پرورش عمومی و فنی و حرفه‌ای» به استان مرزی سفر کرده است؛ بازدید اعضای این هیات تا فردا با هدف تسریع در اجرای طرح‌های مهم این استان سردسیر ادامه می‌یابد.

حمید پوراصغری، رییس امور سلامت و رفاه اجتماعی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در روز جاری به بازدید از طرح‌های عرصه سلامت شهرستان خوی رفته است.

هادی جعفر نژاد، سرپرست امور فرهنگ، گردشگری و ورزش سازمان برنامه و بودجه نیز در روز جاری همراه با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی به تکاب سفر کرده است.

غلامرضا گرایی نژاد، مدیر امور آموزش عالی سازمان برنامه و بودجه نیز به بازدید از دانشگاه صنعتی و مجتمع دانشگاه ارومیه رفته است.

سعید طاهری رییس امور آموزش و پرورش عمومی و فنی و حرفه‌ای سازمان برنامه و بودجه کشور نیز به بازدید از شهرستان‌های سردشت و اشنویه رفته است.

 

منبع:ایرنا

انتهای پیام /ی

 

معاون سازمان برنامه و بودجه در خوی

برچسب ها: شهرداری ، اعتبارات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.