هوآوی Honor Play را به بازار پاکستان هم عرضه می‌کند +فیلم

شرکت هوآوی اعلام کرده است که گوشی‌های Honor Play خود را در بازارهای دو کشور هند و پاکستان ارائه خواهد کرد.

هوآوی Honor Play را به بازار پاکستان هم عرضه می‌کند +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آنگونه که خبرها نشان می‌دهد، شرکت هوآوی قصد دارد از تاریخ 6 آگوست، گوشی‌های Honor Play خود را که گوشی‌هایی با تکنولوژی خاص برای گیمینگ ساخته شده‌اند، در بازار هند عرضه کند اما منابع خبر از این می‌دهند که بازار هند تنها بازاری نیست که از فردا وظیفه استقبال از Honor Play را دارد.

گزارش جدید حاکی از آن است که دستگاه‌های Honor Play قرار است این ماه، به کشور پاکستان هم صادر شوند و اگر شایعات این در مورد این گوشی حقیقت داشته باشند، عرضه آن‌ها در بازار پاکستان همزمان با عرضه در بازار هند آغاز خواهد شد. این خبر آنقدر صحت دارد که کانال پاکستانی Honor در YouTube تیزری از این گوشی به اشتراک گذاشته است.

این گوشی با نمایشگر 6.3 اینچی با کیفیت FHD تولید شده است. چیپست Kirin 970 این دستگاه پردازنده‌ای با فناوری هوش مصنوعی دارد و حداقل دارای 4 گیگابایت رم است. این گوشی دارای چند قابلیت مجزا نسبت به همه گوشی‌هایی است که برای کارهای روزمره ساخته می‌شوند. به عنوان مثال این گوشی دارای پردازنده گرافیکی با فناوری جدید Turbo و قابلیت گیمینگ 4D است که اجرای بازی‌های مختلف در این گوشی را بسیار روان می‌کند. قیمت این گوشی هم کمی از قیمت آن در بازار چین گرانتر است و قرار است حدود 346 دلار به فروش برسد.

در ادامه می‌توانید تیزر تبلیغاتی منتشر شده از این گوشی را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

گوشی Honor Play با فناوری گرافیکی توربو در پاکستان ارائه خواهد شد +فیلم

برچسب ها: اخبار فناوری ، هوآوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار