مسئول بسیج رسانه نهاوند:

نخستین یادواره دو شهید رسانه نهاوند برگزار می‌شود

مسئول بسیج رسانه نهاوند گفت: نخستین یادواره دو شهید رسانه نهاوند در زادگاه خبرنگار شهید رضا سوری در روستای وهمان برگزار می‌شود.

نخستین یادواره دو شهید رسانه نهاوند برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ،علی سهرابی مسئول بسیج رسانه نهاوند ضمن تبریک هفته خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره دو شهید رسانه نهاوند در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه در نهاوند اظهار داشت: در روز نخست هفته خبرنگار جمعی از خبرنگاران نهاوند در یک پیاده روی به زیارت قبور شهدای گمنام رفتند همچنین دیدار با امام جمعه و سپس شرکت در ضیافت نهار هفته نامه فریاد نهاوند شرکت کردند.

وی گفت: به مناسبت هفته خبرنگار ویژه‌برنامه‌های خوبی شامل مراسم برگزاری نخستین یادواره دو شهید رسانه شهرستان نهاوند در نیمه دوم مردادماه به میزبانی زادگاه خبرنگار شهید رضا سوری در روستای وهمان برگزار می‌شود.

سهرابی افزود: همچنین سرکشی و مراسم تجلیل و اهداء بسته فرهنگی به دو خانواده شهید رسانه در روستا‌های و همان و تکه از دیگر برنامه‌های هفته خبرنگار در شهرستان نهاوند می‌باشد.

مسئول بسیج رسانه نهاوند اظهار داشت: سال گذشته نیز تمبر یادبود و ساعت رومیزی منقش به عکس دو شهید تهیه و به دو خانواده شهید رسانه نهاوند اهدا شد.

وی گفت: این اقدام ارزشمند به‌منظور تجلیل از شهدای رسانه و خبرنگاران بسیجی در شهرستان نهاوند برای نخستین بار در استان وبا چاپ تمبر یادبود انجام گرفت.

سهرابی گفت: سال گذشته با مشارکت بسیج شهدای رسانه نهاوند، خبرنگاران و شرکت پست جمهوری اسلامی ایران کار چاپ تمبر یاد بود دو شهید رسانه به نام‌های «الله‌مراد نادری» و «رضا سوری» به همراه تمامی خبرنگاران رسانه‌های نهاوند در چند مرحله انجام شد.

سهرابی بیان کرد: طی هفته خبرنگار با کمک سایر دستگاه‌های اجرایی از خبرنگاران بسیجی فعال در عرصه رسانه تجلیل می‌شود کمااینکه در نخستین روز این هفته خبرنگاران با امام‌جمعه نهاوند دیدار کردند.

وی بیان کرد:شهرستان نهاوند داری بیش از ۲۵ خبرنگار فعال بسیجی می‌باشد که در فضای مجازی و رسانه‌های مکتوب و تصویری به تولید خبر و محتوا می‌پردازند.

مسئول بسیج رسانه نهاوند اظهار داشت: خبرنگاران نهاوندی روزانه بیش از صد خبر را در رسانه‌های مکتوب تصویری و فضای مجازی منتشر و بر روی خروجی خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها برای عموم مردم قرار می‌دهند.

وی گفت: خبرنگاران بسیجی نهاوند در جشنواره‌های مختلف استانی و کشوری در سال گذشته دو رتبه استانی یک رتبه کشوری و یک رتبه منطقه‌ای را کسب و یک کتاب را در زمینه کودکان کار منتشر کردند.

سهرابی بیان کرد: شهرستان نهاوند بعد از همدان دومین شهری است که دارای دو شهید رسانه است و بر همین اساس دیدار با دو خانواده شهید عرصه رسانه و دیدار با خانواده‌های این شهیدان افتخاری بزرگ برای همه مسئولان و اصحاب رسانه خواهد بود.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: شهدا ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.