افتتاحیه جشنواره تاتر مردمی بچه‌های مسجد

سیزدهمین جشنواره تاتر بچه‌های مسجد امروز ساعت ۱۸ در گلزار شهدا با جرای نمایش آنسوی دریا به کارگردانی حنانه خاتونی از قزوین آغاز می‌شود.

علی هوشمند رییس حوزه هنری قزوین  در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛گفت: گروه‌هایی از استان‌های هرمزگان، خراسان شمالی، مازندران، گلستان، بوشهر، اصفهان، قزوین، اردبیل، آذربایجان شرقی، کردستان و چهار محال بختیاری در این جشنواره با یکدیگر رقابت می‌کنند.

هوشمند اضافه کرد: آثار در سالن اجتماعات مسجد محمد رسول الله قزوین برای داوری اجرا می‌شود و سید حسین فدایی حسینی، علی سلیمانی و کوروش سلیمانی داوری آثار را بعهده دارند.

وی افزود: آثار همچنین در مساجد ولایت، موسی ابن جعفر (ع)، مسجد امام حسن عسگری (ع) و فاطمه الزهرا (س) قزوین برای عموم به اجرا در می‌آید.

علی هوشمند ، آیین تجلیل از ۱۳ خانواده شهید از حوزه تئاتر در حسینیه شهید بابایی، و افتتاح حسینیه شهید بابایی بعنوان پایلوت و مکانی برای فعالیت تاتر بچه‌های مسجد قزوین و رونمایی از کتاب نمایشنامه پشت روزنه‌ها به نویسندگی وحیده حبیبی از تولیدات حوزه هنری را از جمله برنامه‌های جنبی این جشنواره نام برد.

به گفته رییس حوزه هنری قزوین مراسم اختتامیه این جشنواره ۱۹ مرداد با معرفی و تجلیل از برترین‌ها در شبستان امام علی (ع) مسجد النبی قزوین برگزار می‌شود.
انتهای پیام /

آغاز سیزدهمین جشنواره مردمی تاتر بچه های مسجد عصر امروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار