رئیس هیئت مدیره شرکت سپاد خراسان؛

خبرنگاران نقش سازنده ای در برابر هجمه‌های رسانه‌ای دشمن دارند

رئیس هیئت مدیره شرکت سپاد خراسان گفت:خبرنگاران باید با ارائه اخبار صحیح، افکار عمومی جامعه را سمت و سویی بر مبنای شفافیت و صداقت لازم همچون گذشته قرار دهند.

نقش سازنده خبرنگاران در میان هجمه‌های رسانه‌ای دشمنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ عباسعلی منزل آبادی رئیس هیئت مدیره شرکت سپاد خراسان افزود: شرکت سپاد بر مبنای ارزش‌هایی بنا نهاده شده است که سرچشمه آن سهامدارانی ولایی و ارزشمدار بوده اند که با اخلاص کامل و بدون هیچ چشم داشتی با توان فکری بالا از همه چیز این کشور در دوره جنگ تحمیلی دفاع همه جانبه‌ای را داشته اند.

وی ادامه داد: سپاد امروز در عرصه اقتصادی در حالی سی امین سالگرد تاسیس خود را پشت سر گذاشته است که الحمدالله کوچکترین انحراف اقتصادی در آن مشاهده نشده است.

منزل آبادی گفت: همه ما امروز می‌دانیم دشمن نمی‌تواند با ملت یکپارچه و متحد ایران از طرق نظامی خدشه‌ای وارد کند و در حال حاضر با تهاجم رسانه‌ای و فرهنگی در صدد ایجاد شکاف در میان اقشار مختلف مردم و مسئولان است و این امر نقش سازنده خبرنگاران و اصحاب رسانه را بیش از پیش بر ما روشن می‌سازد.

وی تصریح کرد:سهامداران شرکت سپاد همانند دیگر اقشار مردم در دو جبهه اقتصادی و فرهنگی در حال تلاش هستند که بحمدالله تا کنون دشمن نتوانسته است آسیبی به این تشکل سالم اقتصادی وارد نماید و خادمان این شرکت بزرگ با ایده‌ها و طرح‌های اقتصادی منسجم در راستای آبادانی شهر و میهن عزیزمان در حال حرکت هستند.

رئیس هیئت مدیره شرکت سپاد خراسان گفت: اکنون به مدد روشنگری‌های مقام معظم رهبری (ره) می‌دانیم که جز با توجه به اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی و حمایت از کالای ایرانی و در کنار آن انتشار توانمندی‌ها و پیشرفت‌های کشور در این حوزه، می‌توان بر دسیسه‌های دشمن فائق آمد.

وی ادامه داد: بنابراین باید با حمایت همیشگی سهامداران معتقد با عزمی راسخ به پیشبرد اهداف اقتصادی شرکت سپاد در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری (ره) پرداخت.

منزل آبادی افزود: بهره مندی از رهنمودها، استفاده از تجربیات لازم، مد نظر قراردادن اولویت‌های اقتصادی کشور، اشتغال زایی، ایجاد تعاملات صحیح اقتصادی بویژه میان مجموعه‌های ایثارگری و آموزش حرفه‌ای در راستای ایجاد فرهنگ اقتصادی صحیح در حال حاضر از دستورالعمل‌های ویژه مدیران و مسئولان اقتصادی شرکت سپاد خراسان است.

انتهای خبر//ف.ح
 

تهاجم رسانه ای می خواهد شکافی بین مردم و مسوولان ایجاد کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.