پلمپ یک درمانگاه دامپزشکی متخلف در کرمانشاه

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه از پلمپ یک درمانگاه دامپزشکی متخلف در این شهرستان خبر داد و گفت: این درمانگاه به دلیل توزیع و فروش واکسن غیرمجاز دامی پلمپ و جهت سیرمراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

پلمپ یک درمانگاه دامپزشکی متخلف در کرمانشاهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ صیاد غلامی  سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه گفت : تمام دارو و واکسن‌های مربوط به دام باید از طریق سامانه الکترونیکی ثبت ورود و خروج دارو (d.ivo.ir) و از طریق سیستم یکپارچه قرنطینه دامپزشکی در سطح کشور توزیع شود.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه با تصریح اینکه این درمانگاه متخلف اقدام به عرضه واکسن به صورت قاچاق و غیرمجاز کرده بود، گفت: این درمانگاه متخلف جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

غلامی یادآوری کرد که واکسن و واکسیناسیون بیماری‌های استراتژیک دامی به صورت رایگان و از طریق ادارت دامپزشکی یا از طریق خرید خدمت از بخش خصوصی تزریق می‌شود.

اکنون در استان کرمانشاه تعداد ۵۷ درمانگاه و مرکز مایه کوبی، ۴ درمانگاه حیوانات خانگی، ۱۱ شرکت پخش استانی دارو و واکسن، ۵۵ واحد داروخانه دامپزشکی، چهار آزمایشگاه فعال و مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: قوه قضائیه ، تعزیرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار