نجابت مردم استان کرمان باعث مدیرت اغتشاشات شد

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به برخی رخداد‌های خاص مانند اغتشاشات پارسال گفت: مردم کرمان نجابت خاصی دارند و این گونه موارد در استان به خوبی از سوی خود مردم و با مدیریت خوب انتظامی پشت سر گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار رضا بنی اسدی فر فرمانده انتظامی استان کرمان  در جمع نمازگزاران مسجد امام حسین (ع) شهر کرمان گفت: مساجد و مکان‌های مذهبی از اعصار گذشته تاکنون پایگاه‌های ترویج نهضت‌های پایداری و مقاومت و ترویج افکار دینی بوده اند.

وی افزود: در زمان کنونی نیز باید با ترویج برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی از طریق مساجد سعی کنیم این مراکز همچون گذشته پایگاه رشد ارزش‌های دینی و اخلاقی به ویژه برای قشر جوان باشند.

سردار بنی اسدی فر بیان داشت: همه می‌دانیم که در عرصه نظم و امنیت زحمات بی شائبه زیادی از سوی خادمان نظم و امنیت انجام می‌گیرد و در موارد زیادی ماموران تا پای جان در انجام وظایف اهتمام می‌ورزند.

وی با اشاره به برخی رخداد‌های خاص مانند اغتشاشاتی در سال‌های گذشته تصریح کرد: مردم استان پهناور کرمان نجابت خاصی دارند و این گونه موارد در استان کرمان به خوبی از سوی خود مردم و با مدیریت خوب انتظامی پشت سر گذاشته شد.

سردار بنی اسدی فر گفت: مردم ولائی و همیشه هوشیار میهن عزیزمان بزرگترین پشتوانه نظام و انقلاب و عامل ترس و وهم دشمنان نظام هستند.

وی همچنین اظهار داشت: آموزه اصلی و مورد تاکید امر به معروف و نهی از منکر در راستای کاهش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بسیار موثر واقع می‌شود و این امر مهم باید به شکل صحیح در جامعه نهادینه شود.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: در عرصه نظم و امنیت زحمات زیادی صورت می‌گیرد که تقدیم شهدای بی شمار سندی بر این مدعا است از اینرو همه باید در پیشگاه شهدا خود را مسئول بدانیم و با عمل به نقش خود در جهت تحقق اهداف انقلاب تلاش کنیم.
انتهای پیام/ی

مردم بزرگترین پشتوانه نظام و انقلاب هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار