سرجیو: باخت نفت گردن من است/ به نظر می‌رسد کرار و باشگاه به توافق رسیده اند

سرمربی صنعت نفت آبادان در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل پدیده گفت که این باخت گردن من است.

سرجیو: باخت نفت گردن من است/ به نظر می‌رسد کرار و باشگاه با هم به توافق رسیده اندبه گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پائولو سرجیو  سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از دیدار تیمش مقابل پدیده خراسان اظهار داشت: نیمه دوم یکسری تغییرات اعمال کردیم و مهم‌تر از هر چیز اعتمادبه‌نفس را به دست آوردیم. در نهایت این برد را به تیم پدیده تبریک می‌گویم . این تیم، تیم بسیار خوبی است و در بازی اول برابر پرسپولیس که قهرمان لیگ است هم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و برای ما هم بازی سختی را به وجود آوردند.

او  افزود: به تیم پدیده، بازیکنان و کادرفنی‌اش تبریک می‌گویم. در کنار همه اینها به داور هم تبریک می‌گویم که خیلی خوب از پس قضاوت این مسابقه بر آمدند. ما در آخر نشان دادیم در حال رقابت هستیم. یک بر صفر باختیم، اما می‌توانست هر نتیجه دیگری رقم بخورد.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان تصریح کرد:چهار پنج تیم قوی در لیگ وجود دارد که شاید رؤیا باشد بخواهیم با آنها رقابت کنیم. ما به دنبال این هستیم که فوتبال خوبی انجام دهیم و در آخر هم نتیجه خوبی کسب کنیم.

سرجیو در واکنش به سؤال خبرنگاری مبنی بر وضعیت کرار جاسم تصریح کرد: فقط میخواهم بگویم هیچ وقت دنبال بهانه برای باخت نیستم.

باخت گردن من است و این‌طور نیست که شکست را گردن بازیکن بیندازم. صحبت کردن درباره کرار مثل این میماند که من برای باختم توجیه بیاورم. مسئولیت این باخت با من است، اما در جواب سؤال شما باید بگویم، به نظر میرسد این بازیکن با باشگاه توافق کرده و فکر می‌کنم هفته آینده برای بازی آماده شود.


بیشتر بخوانید:پدیده خراسان ۱ - ۰ صنعت نفت آبادان/ دبل شاگردان گل محمدی در برد های دقیقه آخری


انتهای پیام /

اظهارات سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار