وکیل معاضدتی در اختیار افراد نیازمند قرار داده می شود

رئیس کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه گفت : کمیسیون معاضدت کانون وکلا طی سال گذشته در هزار و 846 مورد وکیل معاضدتی در اختیار افراد نیازمندی که توانایی مالی گرفتن وکیل نداشته اند قرار داده است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه   وکیلی رئیس کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه گفت : گاها در برخی از موارد شاهد هستیم که در بحث مبادلات کالا بین تجار ایرانی و تجار عراقی اختلافات حقوقی بوجود می آید، به این منظور در نظر داریم برای تسریع در حل مشکلات حقوقی تجار کرمانشاهی در مرزهای استان تفاهم نامه ای با کانون وکلای کردستان عراق منعقد کنیم.

وی گفت : کمیسیون معاضدت این کانون طی سال گذشته در هزار و 846 مورد وکیل معاضدتی در اختیار افراد نیازمندی که توانایی مالی گرفتن وکیل نداشته اند قرار داده است.

وکیلی افزود: همچنین کانون وکلای استان این آمادگی را دارد که درصورت اختصاص یک مکان در مصلاهای نمازهای جمعه به مردم کرمانشاه مشاوره حقوقی معاضدتی بدهد.

وکیلی تاکید کرد: علاوه براین، این کانون طی هماهنگی هایی که با دادسرای استان داشته تعدادی از وکلای خود را دو روز در هفته در زندان مرکزی کرمانشاه مستقر می کند و به زندانیان مشاوره های معاضدتی می دهند.

وی افزود: بزودی این طرح را در زندان بانوان استان نیز اجرا خواهیم کرد.

وی بااشاره به عضویت 564 وکیل پایه یک در کانون وکلای استان کرمانشاه، ادامه داد: درحال حاضر 62 کارآموز داریم و در سال 97 نیز 60 وکیل دیگر را نیز که 50 درصد آنان بومی خواهند بود، از طریق آزمون جذب خواهیم کرد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

564 وکیل پایه یک در کانون وکلای استان کرمانشاه به عضویت درآمده است

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، وکیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار