ارسال 2 هزار و 530 اثر به جشنواره فیلم و عکس ملایر

رئیس انجمن سینمای جوان ملایر از ارسال 2 هزار و 530 اثر به دبیرخانه جشنواره فیلم و عکس این شهرستان خبر داد.

ارسال 2 هزار و 530 اثر به جشنواره فیلم و عکس ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ امید وفایی، رئیس انجمن سینمای جوان ملایر به ظرفیت‌های هنری شهرستان ملایر در حوزه هنر به ویژه هنر تئاتر، فیلم و نمایش اشاره کرد و افزود: با توجه به این امر شهرستان ملایر امسال میزبان جشنواره‌ منطقه ‌ای فیلم و عکس خواهد بود.

وی بیان کرد: این جشنواره با عنوان جشنواره منطقه‌ ای سینمای جوان آگر از 15 تا 18 شهریورماه برگزار خواهد شد.

 رئیس انجمن سینمای جوان ملایر با بیان اینکه در این جشنواره شهرستان ملایر میزبان 11 استان کشور است؛ گفت: در کنار این جشنواره  شهرهای تبریز و اردبیل شصتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان را برگزار می‌کنند.

وفایی به ارسال 2 هزار و 530 اثر به دبیرخانه جشنواره اشاره کرد و گفت: این آثار در3 موضوع فیلم، عکس و فیلمنامه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی از حضور بیش از 200 هنرمند شاخص و برتر کشوری در این جشنواره خبر داد و تصریح کرد: چهره‌های هنری کشور از جمله مسعود جعفری جوزانی به عنوان میهمان و هومن سیدی به عنوان یکی از داوران جشنواره حضور دارند.

رئیس انجمن سینمای جوان ملایر با اشاره به ملی شدن منبت ملایر خاطرنشان کرد: بخش جنبی جشنواره برای مبل و منبت در نظر گرفته شد و تاکنون نیز آثار زیادی در این زمینه از سوی هنرمندان ملایری به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

انتهای پیام/ب

2 هزار و 530 اثر به جشنواره فیلم و عکس ملایر ارسال شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار