تجلیل از خبرنگاران شهرستان هرسین

طی جلسه ای در مکان منطقه انتظامی شهرستان هرسین و فرمانداری هرسین از خبرنگاران این شهرستان تجلیل شد.

سرهنگ‌ همتعلی‌شکری فرمانده منطقه نظامی هرسین در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت  :هر چند اقدامات پلیس بسیار گسترده و حوزه های مختلفی را در برمیگیرد و کمتر کسی است که از اقدامات صورت گرفته بی اطلاع باشد اما وجود منبعی رسمی برای اطلاع رسانی اقدامات صورت گرفته امری ضروری است.

وی گفت : اینجاست که نقش رسانه به خوبی پیدا می شود، رسانه ها امنیت ایجاد شده توسط پلیس را به اطلاع عموم میرساند تا احساس امنیت را در شهروندان القا کند.

وی ادامه داد : بدون شک اگر در عصر کنونی و ناآرامی های منطقه مردم ایران احساس امنیت و آرامش می کنند بخش اعظمی از آن مرهون‌اطلاع‌رسانی‌های‌اصحاب‌رسانه است تا جلوی سوء استفاده دشمنان را بگیرد.

سرهنگ‌شکری افزود : رسانه های ارتباط جمعی به عنوان همراه همیشگی پلیس در صحنه های مختلف امنیت جامعه، نقش آفرینی کرده و بذر امید را در دل مردم کاشته اند تا امیدوارانه تر از قبل به آینده نگاه کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان هرسین گفت : روز خبرنگار، روز گرامیداشت طلایه داران جبهه آگاهی و قلم به دستانی است که وارثان عرصه اندیشیده و آگاهی هستند، همان هایی که آزادی و شرف قلم را به بردگی مطاعی بی ارزش نخواهند فروخت.

همچنین امیر شاه آبادی فرماندار هرسین در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت : اصحاب رسانه در راستای آرمانهای شهید صارمی و هویت اصیل ایرانی و اسلامی عمل کنند.

وی از خبرنگاران و اصحاب رسانه بعنوان بسیجیان دوران دفاع مقدس یاد کرد که در خط مقدم به تهاجمات دشمنان پاسخ مستقیم و کوبنده میدهند و با هشیار سازی مردم حافظ فضای انقلابی کشور هستند.

 وی از اصحاب رسانه خواست فضای همدلی ، هم افزایی و تعامل مسئولین ادارات شهرستان هرسین و واقعیات را انعکاس نمایند و با اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم از اقدامات بزرگی که توسط دولت تدبیر و امید در حوزه زیر ساخت های فرهنگی ، عمرانی ، راه ، بهداشت و درمان ، گازرسانی و کشاورزی انجام شده است فضای امید پایداری در کشور ایجاد نمایند.

 شاه آبادی همچنین ادامه داد : فضای زیر ساختی در شهرستان هرسین برای ورود سرمایه‌گذاران مهیا است و اصحاب رسانه با توجه به نقش مهمی که در اطلاع رسانی و روشنگری دارند می توانند با ترغیب سرمایه‌گذاران ضمن توسعه اشتغال وضعیت کسب و کار دراین شهرستان را بهبود بخشند.

 

 

 

انتهای پیام/د

 

 

از خبرنگاران شهرستان هرسین تجلیل شد

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار