پورکاظمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کارنامه آزمون دستیاری تخصصی دندانپزشکی منتشر شد/ اعلام زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته

رئیس سنجش پزشکی از انتشار کارنامه علمی آزمون پذیرش دستیار تخصصی دندانپزشکی و تعداد مجازشدگان خبر داد.

کارنامه آزمون دستیاری تخصصی دندانپزشکی منتشر شدمحمدحسین پورکاظمی رئیس سنجش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از انتشار کارنامه علمی سی و دومین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی دندانپزشکی خبر داد و گفت: افزون بر این پاسخنامه داوطلبان نیز بر روی سایت سنجش پزشکی قرار گرفته است.

رئیس سنجش پزشکی در ادامه با بیان اینکه دفترچه انتخاب رشته به دلیل نهایی نشدن ظرفیت ها هنوزمنشتر نشده است، افزود :دفترچه و فرم انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی پس از نهایی شدن ظرفیت‌ها  هفته آینده بر روی سایت سنچش پزشکی و در اختیار داوطلبان قرار  می گیرد.

وی ادامه داد: در سی و دومین دوره آزمون دستیاری دندانپزشکی سه هزار و ۳۳۲ نفر ثبت نام و از این تعداد، یک هزار و ۸۲۱ نفر  سرجلسه آزمون حضور پیدا کرده بودند.

پورکاظمی با بیان به اینکه تعداد داطلبان زن در سی و دومین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی دندانپزشکی بیشتر از داوطلبان مرد بود، گفت: یک هزار و ۱۳۳ داوطلب آزمون دستیاری دندانپزشکی زن و ۶۸۸ داوطلب مرد بودند.

۷۱۱نفر در آزمون دستیاری دندانپزشکی مجاز شده اند

رئس سنجش پزشکی در ادامه بهتعداد داوطلبان مجاز در سی و دومین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی دندانپزشکی اشاره کرد و افزود: در آزمون امسال  ۷۱۱ نفر حد نصاب نمره آزمون را کسب کرده  و  مجاز به انتخاب رشته شده اند و ۳۷۰ نفر در نهایت پذیرش می شوند.

رئیس سنجش پزشکی درباره جزئیات اطلاعات کارنامه سی و دومین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی دندانپزشکی توضیح داد و گفت: در کارنامه آزمون دستیاری دندانپزشکی منتشر شده در سایت سنجش پزشکی، مشخصات داوطلب، سهمیه، نمره خام آزمون (از کل ۸۱۰ نمره قابل کسب)، نمره خام، تراز هر درس و رتبه کل داوطلب در هر یک از ۱۰ زیرگروه آموزشی درج شده است.

گفتنی است،  سی و دومین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی دندانپزشکی در تاریخ ۱۱ تیر ماه ۹۷ برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار