ارم: پرچمداری بانوان در جاکارتا نشان از توجه مسئولان دارد

ملی پوش پاراتیراندازی گفت: پرچمداری بانوان در بازی‌های جاکارتا نشان از اعتماد و توجه مسئولان به ورزش بانوان دارد.

ارم: پرچمداری بانوان در جاکارتا نشان از توجه مسئولان داردسمیرا ارم ملی پوش پاراتیراندازی کشورمان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره پرچمداری بانوان در بازی‌های آسیایی و پارآسیایی جاکارتا بیان کرد: انتخاب یک بانوی ورزشکار به عنوان پرچمدار کاروان ایران در یک رویداد مهم ورزشی مانند بازی‌های آسیایی و پارآسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ نشان از اعتماد و توجه ویژه مسئولان به ورزش بانوان دارد.

او ادامه داد: الهه احمدی یکی از اسطوره‌های رشته تیراندازی است و اینکه پرچمدار‌های کاروان ایران در هر دو رویداد از این رشته تیراندازی انتخاب شدند نشان می‌دهد که این رشته ورزشی توانسته در این سال‌ها موفق عمل کند.

ملی پوش پاراتیراندازی عنوان کرد: من طرفدار کیمیا علیزاده هستم چرا که با سن کم توانسته افتخارات زیادی را برای ایران و ورزش بانوان رقم بزند و امیدوارم خیلی زود بتواند به ورزش حرفه‌ای برگردد.

ارم شرایط آمادگی تیم ملی پاراتیراندازی برای حضور در بازی‌های پارآسیایی جاکارتا خوب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به تغییراتی که در کادر فنی تیم ایجاد و آجرلو به عنوان سرمربی انتخاب شد پس از برگزاری دو مرحله اردو ملی پوشان توانستند به هماهنگی لازم با کادر فنی جدید برسند و خوشبختانه شرایط برای تمرین خوب است و امیدوارم این روند آمادگی تا پایان بازی‌ها ادامه داشته باشد.

او تصریح کرد: با آمدن کادر فنی جدید سبک تمرینات تا حدودی تغییر کرده، اما توانستم با شرایط جدید هماهنگ شوم و تمام تلاشم را به کار گرفتم تا تمام مواردی را که آجرلو در برنامه تمرینی قرار داده است انجام دهم.

ارم در پایان گفت: از ۲۶ مرداد ماه سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی شروع می‌شود و در هر دو ماده ۱۰ و ۵۰ متر تپانچه بادی به تمرینات می‌پردازم و امیدوارم بتوانم با کسب مدال خوش رنگ بازی‌های پارآسیایی جواب اعتماد مسئولان ورزش کشورم را بدهم.


بیشتر بخوانید: پاراتیرانداز کشورمان: با کسب مدال طلا، پرچمداری در جاکارتا را تاریخی می‌کنم


انتهای پیام/

اظهارات ارم درباره پرچمداری کاروان ایران در بازی‌های جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار