رتبه اول بازیگری هنرمند همدانی در جشنواره اتودهای نمایشی

هنرمند همدانی در هفتمین جشنواره منطقه ای اتودهای نمایشی رتبه اول بازیگری را از آن خود کرد.

رتبه اول بازیگری هنرمند همدانی در جشنواره اتودهای نمایشیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ هفدهمین دوره جشنواره منطقه‌ای «اتودهای نمایشی» با داوری  فریبا متخصص، نسیم ادبی و وحید لک به میزبانی شهرستان ازنا استان لرستان برگزار شد و در بخش بازیگری مرد؛ رتبه اول و تندیس بازیگری جشنواره به سید مهرداد کاووسی‌حسینی هنرمند  همدانی رسید.  

این جشنواره با حضور هنرمندانی از استان‌های لرستان، کرمانشاه، همدان، ایلام و مرکزی به میزبانی استان لرستان برگزار و با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

در بخش‌های طراحی و ایده پردازی؛ رتبه سوم به طرح «بازی مرگ» مصطفی ساری از ازنا، رتبه دوم به طرح «آنسوی آیینه» مسلم صالحی از الشتر و رتبه اول به طرح «زندگی شیشه‌ای» رضا طالبی از خرم‌آباد رسید.

 در بخش بازیگری مرد هم علاوه بر سیدمهرداد کاووسی حسینی که مقام نخست این قسمت را به خود اختصاص داد، رتبه سوم به حمید امیری از ازنا و رتبه دوم به  امید عباسی از اراک و در بخش بازیگری زن نیز رتبه سوم به طور مشترک به سمیرا حسین‌پور از دورود و مهسا بهرامی از خرم‌آباد، رتبه دوم به نگین نعمت‌اللهی از الیگودرز و رتبه اول هم به مبینا محمدی از ازنا رسید.

 گفتنی است که ١٢٥ طرح ارسال شده به دبیرخانه جشنواره منطقه‌ای اتودهای نمایشی از استان‌های لرستان، کرمانشاه، همدان، ایلام و مرکزی ١٢ طرح توسط هیأت بازخوان به عنوان طرح‌های راه‌یافته به مرحله پایانی این جشنواره معرفی شد که «دلار» اثر سعید باغبانی از همدان نیز از جمله این آثار بود.

انتهای پیام/ ش

هفتمین جشنواره منطقه ای اتودهای نمایشی

برچسب ها: جشنواره ، نمایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.