سردار رحیمی در جمع خبرنگاران:

بیشتر اتوبوس‌های شرکت واحد فاقد معاینه فنی هستند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: تعداد بسیاری از اتوبوس‌های شرکت واحد فاقد معاینه فنی هستند.

بیشتر اتوبوس‌های شرکت واحد فاقد معاینه فنی هستندبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در نشست خبری صبح امروز خود با خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره معاینه فنی خودرو‌های پلیس، اظهار داشت: بیشتر خودرو‌های پلیس دارای معاینه فنی هستند و فرآیندی که برای اخذ معاینه فنی برای سایر خودرو‌ها طی می‌شود نیز برای خودرو‌های پلیس طی می‌شود.

وی درباره اینکه آیا اتوبوس‌های شرکت اتوبوسرانی نیز معاینه فنی دارند یا خیر؟، گفت: تعداد بسیاری از این اتوبوس‌ها فاقد معاینه فنی هستند و اگر بخواهیم طبق روال با این خودرو‌ها برخورد کنیم باید متوقف شوند، اما در جریان مشکلات و مسائلی که شرکت واحد با آن روبروست، هستیم و با توجه به اینکه این شرکت به مردم خدمت‌رسانی می‌کند، ما ملاحظاتی را مدنظر داریم.

سردار رحیمی تصریح کرد: چندین بار در این باره با شرکت واحد صحبت شده است و امیدوارم که اتوبوسرانی در این زمینه با پلیس همکاری بیشتری داشته باشد.


بیشتر بخوانید:افزایش برخورد با تخلفات حادثه‌ساز/ کاهش تخلف کمربند ایمنی و معاینه فنی


فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره مشکلات موجود در زمینه پلاک گذاری این اتوبوس‌ها گفت: در دو حوزه پلاک و معاینه فنی با اتوبوسرانی مذاکراتی انجام شده و امیدوارم که این مشکلات هر چه سریعتر برطرف شود.

سردار رحیمی افزود: برای پلیس تفاوتی ندارد که این اتوبوس‌ها در حال حرکت بوده یا در حالت توقف روشن باشند، بنابراین معاینه فنی از سوی آن‌ها ضروری است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره برنامه پلیس در شش ماهه دوم سال نیز گفت: پلیس در شش ماهه دوم سال 97 طرح امنیت انتظامی را اجرایی خواهد کرد که یکی از مولفه‌های آن، معاینه فنی است. بنابراین لازم است که تا آن موقع خودرو‌ها از جمله خودرو‌های اتوبوسرانی نسبت به دریافت معاینه فنی خود اقدام کنند؛ چرا که در شش ماهه دوم سال طرح تشدید برخورد با تخلفات اتوبوس‌ها اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۲۰ مرداد ۱۳۹۷
خوب چرا با هاشون برخورد نمیکنید ؟
آخرین اخبار