انتقال آب و اشتغال از اولویت‌های مجمع نمایندگان استان یزد

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد گفت: اولویت‌های مجمع نمایندگان استان انتقال آب، کسب و کار و اشتغال در بخش کشاورزی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمد رضا صباغیان رئیس مجمع نمایندگان استان یزد گفت: اولویت‌های مجمع نمایندگان استان بحث آب،  کسب و کار و اشتغال دربخش کشاورزی است .

صباغیان درجمع خبرنگاران افزود: از مسئولان خواسته ایم بااستفاده از ظرفیت بخش خصوصی و دولتی در راستای تامین آب پیگیری  کنند تا صنعت و کشاورزی استان دچار مشکل نشود.

نماینده مردم بافق، بهاباد، ابرکوه، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی  ادامه داد: کاهش مالیات و عوارض ازجمله طرح‌هایی است که برای رونق اقتصادی استان درنظر گرفته شده است و در این زمینه روند مثبتی داریم.

صباغیان گفت: نماینده وظیفه قانون گذاری و نظارت دارد و تاکنون درهمین چارچوب‌ها حرکت کرده ایم درد جامعه ما دورشدن ازچارچوب قانون است .

رئیس مجمع نمایندگان استان افزود: مهمترین وظیفه ما فرهنگسازی و عمل به قانون است و حرکت درمسیر قانون بسیاری ازمشکلات را حل خواهد کرد.

صباغیان گفت:همه مردم و مسئولان باید تابع قانون باشند دلیل اصلی موفقیت کشور‌های پیشرفته تابعیت ازقانون و حرکت درمسیر قانون مداری است .

وی افزود: بایدنگرش خبرنگاران در پرسیدن سوال تغییر کند و از مسئولان از نحوه توزیع امکانات سوال شود باید خبرنگار به عنوان نماینده مردم پیگیر باشد افراد فاقد صلاحیت درجایگاهی که نباید باشد قرار نگیرد.

وی درادامه گفت:مسئولان باید با آمار و بیان شاخص عملکرد، با مردم صحبت کنند و در همین راستا طرح پاسخگویی رئیس جمهور را درمجلس برای ارائه گزارش کار براساس شاخص  مطرح شده است.

صباغیان افزود:درشهرستان‌های استان کارگروه تخصصی تشکیل شده است و اولویت‌های شهرستان‌ها در این کارگروه‌ها مطرح و پیگیری می شود .

وی با اشاره به مشکلات دامداران در مهریز و ابرکوه گفت: مشکلات دامداران درمهریز و کارخانجات ابرکوه در کارگروه‌های تخصصی پیگیری و حل شده و مشکلات راههای شهرستان هرات درحال پیگیری است.

انتهای پیام/ی

مسئولان برای رونق اقتصادی و اشتغال در همه بخش ها تلاش کنند

برچسب ها: اشتغال ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.