اجرای طرح توسعه کشاورزی در جهرم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جهرم گفت: اردو‌های جهادی و طرح اعتلای همگام با کشاورزی، تابستان امسال در جهرم برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ غلامحسین توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جهرم با اشاره به اجرای طرح اعتلای همگام با کشاورزی و اقدامات جهادی پایگاه شهید فاخری شهر باب انار بخش خفر شهرستان جهرم گفت: در این اردوی هفت روزه ۱۰ نفر از بسیجیان جهادگر به روستائیان خدمات ارائه می‌دهند.

توکل افزود: این بسیجیان علاوه بر برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن و احکام برای کودکان و نوجوانان روستا، دیوارکشی مدرسه شهدای نظرآباد و ساخت فاز اول سرویس بهداشتی این مدرسه و نصب آبسردکن مسجد این روستا را انجام داده اند.

وی با اشاره به آغاز اردوی جهادی فرهنگیان بسیجی تصریح کرد: مرحله اول این اردو در قالب برگزاری کلاس‌های تقویتی دروس مختلفی از جمله ریاضی و مطالعات اجتماعی در دبیرستان‌های قائم و اسدآبادی در روستا‌های محروم بخش سیمکان جهرم برگزار شد.
احسان شعبان‌پور مسئول بسیج مهندسین شهرستان جهرم نیز ادامه داد: در راستای اجرای طرح اعتلای همگام با کشاورزی، چهل پایگاه روستایی در قالب چهارده شبکه، به کتابخانه علمی با موضوعات کشاورزی و باغداری مجهز می‌شوند.

وی با بیان اینکه در چشم‌انداز پنج ساله همه روستا‌های شهرستان جهرم با هدف افزایش بهره وری و عملکرد واحد سطح زیر پوشش این طرح قرار می‌گیرند، اضافه کرد: در راستای اجرای این طرح برای چهار بخش شهرستان جهرم یک محصول راهبردی تعریف می‌شود.
انتهای پیام/ت

برگزاری طرح اعتلای کشاورزی در جهرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار