تلاش‌های امپریالیسم رسانه‌ای غرب برای نا امید کردن مردم ایران

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: امپریالیسم رسانه‌ای غرب با همه توان برای نا امید کردن مردم ایران تلاش می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در دیدار با اعضای سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: امپریالیسم رسانه‌ای غرب با همه توان برای نا امید کردن مردم ایران تلاش می‌کنند و در این میان نقش خبرنگاران در حفظ آرامش و ایجاد روحیه امید و نشاط بسیار تاثیر گذار است.

وی با اشاره به نقش رسانه‌های جمعی و خبرنگاران در آگاهی بخشی و انعکاس رویداد‌ها افزود: رسانه‌ها حلقه ارتباطی مردم و مسولان هستند و رسالت خطیری برعهده دارند.

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با بیان اینکه خبرنگاران باید با دید واقع بینانه مشکلات را به صورت شفاف منعکس کنند گفت: خبرنگاران می‌توانند با اجتناب از تخریب و انعکاس خدمات رسانی کمک یار مسئولان برای توسعه بیشتر کشور باشند.

آیت الله رسول فلاحتی همچنین انعکاس بیشتر منویات رهبری درباره مسایل و مشکلات اجتماعی - فرهنگی و اقتصادی، کمک به ترویج فرهنگ دینی، ارتقای فرهنگ عمومی، نقد سازنده و رعایت اخلاق حرفه‌ای را از خبرنگاران خواستار شد.

همچنین در دیدار با اعضای سازمان بسیج رسانه گیلان، محسن جعفری رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان هم با بیان اینکه این سازمان از سال ۹۲ در گیلان آغاز به کارکرد گفت: این سازمان در حال حاضر در ۱۸ شهر دفتر دارد و توانسته امسال برای سومین سال متوالی در رتبه اول کشور قرار گیرد.

 

انتهای پیام/م.ع

نا امید کردن مردم ایران تلاش امپریالیسم رسانه‌ای غرب

برچسب ها: مطبوعات ، سخن بزرگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.