دادستان سیرجان خبرداد؛

کشف انبار‌های احتکار ظروف آشپزخانه، برنج و لاستیک در سیرجان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان از کشف و پلمب انبار‌های احتکاری برنج خارجی، ظروف آشپزخانه خارجی ولاستیک در این شهرستان خبر داد .

کشف انبار‌های احتکار ظروف آشپزخانه، برنج و لاستیک در سیرجانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محسن نیک ورز، دادستان سیرجان با اشاره به ارزش 50میلیارد ریالی این کالاها ،گفت:همزمان با مرکز استان در سیرجان هم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان با همراهی اداره اطلاعات، پلیس مبارزه با قاچاق کالا و تعزیرات حکومتی طرح مبارزه با محتکران و مخلین نظام اقتصادی کشور را اجرایی نموده است.

وی افزود: در همین راستا بر حسب گزارش اداره اطلاعات شهرستان از چند عمده فروشی لاستیک شهرستان بازدید سرزده صورت گرفت که تعدادی زیادی حلقه لاستیک به ارزش تقریبی یک میلیارد تومان کشف گردیده است.

نیک ورز با اعلام اینکه یک انبار کالای قاچاق ظروف آشپزخانه هم کشف و پلمپ شده است، گفت:ارزش ریالی کالاهی احتکاری از این انبار نیز قریب به ۲ میلیارد تومان ارزیابی شده است.

این مقام قضائی عنوان کرد:پرونده این متخلفین جهت سیر مراحل اداری به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است و بزودی اجکام این پرونده‌ها جهت اطلاع عموم اعلام خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان بیان کرد: مخلان نظام اقتصادی و احتکارکنندگان به عنوان پیاده نظام دشمن در عرصه جنگ اقتصادی محسوب می‌شوند و به حول قوه الهی دستگاه قضائی با کمک سایر نهاد‌های متولی محیط و عرصه را بر آنان تنگ و سخت خواهد کرد.

انتهای پیام/ح

کشف انبارهای احتکار کالا درسیرجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار