ماجرای جنجالی ضرب و شتم وحشیانه یک پزشک در یکی از بیمارستان‌های تهران!

چند روز پیش پزشکی در یکی از بیمارستان های تهران مورد ضرب و شتم قرار گرفت که این موضوع حواشی بسیاری به دنبال داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمانگروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چند روز پیش یکی از پزشکان بیمارستان شهید مدرس تهران مورد ضرب و شتم با چاقو قرار گرفته بود و چیزی نمانده بود تا این پزشک جان خود را از دست دهد، این موضوع حواشی بسیاری به دنبال داشت و برخی آن را به اختلاف بین پزشک و خانواده بیمار مرتبط کرده بودند، همچنین در برخی رسانه ها موضوع نبود نیروی های انتظامی و حراست در بیمارستان مطرح شده بود. 
 
موضوع حمله به این پزشک در بیمارستان مدرس و ضرب و شتم یکی از پزشکان در نجف آباد اصفهان واکنش  وزیر بهداشت را نیز  در پی داشت و وی دستور پیگیری موضوع سوء قصد به جان پزشکان را صادر کرد.
 
سلیمانی رئیس مرکز پزشکی، آموزشی، درمانی شهید مدرس درباره موضوع سوء قصد به یکی از پزشکان این مرکز درمانی و اخبار منتشر شده در فضای مجازی و رسانه ها گفت: این حادثه هیچ ارتباطی به بیمارستان یا مسائل پزشکی و بیمار نداشته است  و علت اصلی حادثه صرفا اختلافات خانوادگی بوده است.

رئیس مرکز پزشکی، آموزشی، درمانی شهید مدرس در ادامه به تشریح حادثه سوء قصد به جان پزشک بیمارستان پرداخت و  گفت: دوشنبه ۱۵ مردادماه حدود ساعت ۱۹.۳۰ مرد جوانی با ورود به کلینیک مرکز درمانی شهید مدرس، دکتر تارا از پزشکان متخصص این مرکز را با ضربات چاقو مصدوم کرد.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از دستگیری فرد ضارب، با کمک نیرو‌های تلاشگر انتظامی مستقر در بیمارستان و تلاش‌های مأموران حراست بیمارستان شهیدمدرس، فرد ضارب که از نزدیکان پزشک حادثه دیده است، به دلیل اختلافات خانوادگی که صریحا آن را اعتراف کرده است، دکتر تارا را مورد ضرب و جرح قرار داده است.

به گفته سلیمانی، ضارب اعتراف کرده که به دلیل اختلافات خانوادگی قبلی از طرف بستگان به انجام این عمل مبادرت کرده است و با اعلام رابطه خویشاوندی با پزشک مذکور به عنوان آخرین نفر وارد اتاق پزشک می‌شود.

مامور نیروی انتظامی شبانه روزی در بیمارستان حضور دارد

 رئیس مرکز پزشکی، آموزشی، درمانی شهید مدرس با اشاره به برخی اخبار منتشر شده درباره حضور نداشتن نیروی انتظامی در بیمارستان مدرس توضیح داد: بر اساس قرارداد همکاری با نیروی محترم انتظامی، پرسنل این نیرو همواره در مرکز حضور دارد و در خصوص این حادثه نیز با ورود به صحنه جرم ضمن اقدامات لازم، با همکاری منشی مستقر در کلینیک و حراست مرکز موفق به دستگیری فرد ضارب شدند.

سلیمانی همچنین با ارائه توضیحاتی به اقدامات درمانی صورت گرفته در روز حادثه پرداخت و گفت: پس از اطلاع از مصدوم شدن دکتر تارا با همکاری پزشکان متخصص و با حضور بر بالین وی شخصاً روند درمانی را برعهده گرفتم و پس از انتقال وی به اتاق عمل و با انجام اقدامات اولیه خطر جدی از پزشک مرکز رفع شد.

وی ادامه داد: نتیجه تصویربرداری‌های پزشکی ایشان را نیز حاذق‌ترین استادان دانشگاه تفسیر و پس از اطمینان از انجام اقدامات کامل درمانی، دکتر تارا پس از دو شب بستری با حال عمومی مطلوب از مرکز درمانی مدرس ترخیص شد.

 رئیس مرکز پزشکی، آموزشی، درمانی شهید مدرس همچنین با اشاره به مصاحبه فردی به نام دکتر نازنین شیرزادخان با یکی از رسانه ها در رابطه با این حادثه اذعان داشت: فرد مذکور هیچگونه رابطه استخدامی  یا سمتی در این بیمارستان ندارد.

شایان ذکر است؛ پس از بررسی‌های بهعمل آمده سمت مطرح شده وی در وزارت بهداشت در مصاحبه مذکور نیز صحت ندارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبارپزشکی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۵:۰۸ ۲۰ مرداد ۱۳۹۷
آنقدر برخی پزشکان پولکی شده‌اند که برای جان انسانها ارزشی قائل نیستند. همه چیز را در پول میبینند. امیدوارم خداوند انتقام ملت مستضعف را از آنها بستاند.