نماینده مردم اردبیل خبر داد؛

آغاز ریل گذاری راه آهن اردبیل در سال آینده

نماینده مردم اردبیل، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: ریل گذاری طرح راه آهن اردبیل - میانه در بهار 98 آغاز می شود.

صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه اعتبار راه آهن اردبیل 18 برابر افزایش یافته افزود: امسال هزار و 350 میلیارد ریال اعتبار برای این طرح اختصاص داده شد و علاوه بر این قرار است هفت هزار و 500 میلیارد ریال فاینانس داخلی برای آن اختصاص داده شود.

وی اظهار داشت: طرح راه آهن اردبیل مشکل فنی و اجرایی ندارد و مشکل اصلی آن کمبود اعتبار است که با تلاش نمایندگان استان در مجلس و استاندار برطرف شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرایی قطعه های که دارای پیمانکار است به خوبی پیش می رود اما حجم عملیات بدلیل صعب العبور بودن مسیر سنگین است و باید پیمانکاران مطابق زمان بندی مشخص فعالیت خود را با جدیت ادامه دهند.

بدری ادامه داد: تکمیل این طرح از طریق فاینانس داخلی ،فاینانس خارجی و منابع دولتی قابل پیگیری بود که خوشبختانه فاینانس داخلی و منابع دولتی آن تامین و از هفته جاری به میزان 250 میلیارد تومان به این طرح در مرحله اول اختصاص داده می شود.

وی همچنین با اشاره به احداث بزرگراه در استان ادامه داد: طرح های چهار بانده کردن اردبیل - سرچم به طول 20 کیلومتر ، اردبیل -آستارا، اردبیل - بیله ‌سوار و اردبیل - مشگین ‌شهر پیگیری می شود.

انتهای پیام/ع

احداث بزرگراه در استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
اردبیل انایوردوم
۱۷:۳۱ ۲۰ مرداد ۱۳۹۷
وقتی زیرسازی قطعه یک دودرصدهست چطورازسال اینده ریل گذاری میشه؟تازه پل اپاچای هم ساخته نشده