جانشین دبیر ستاد خدمات سفر خراسان رضوی عنوان کرد:

فروش ارزاق عمومی بیشتر از قیمت مصوب / اطلاع رسانی قیمت ارزاق عمومی در بیلبورد‌های اطراف حرم

جانشین دبیر ستاد خدمات سفر خراسان رضوی گفت: قیمت ارزاق عمومی براساس مصوبه ستاد خدمات سفر خراسان رضوی، در بیلبورد‌های اطراف حرم مطهر اطلاع رسانی می‌شود.

فروش ارزاق عمومی بیشتر از قیمت مصوب / اطلاع رسانی قیمت ارزاق عمومی در بیلبورد‌های اطراف حرمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سیدجعفر زراعتی جانشین دبیر ستاد خدمات سفر خراسان رضوی گفت: با توجه به این که برخی واحد‌های صنفی ارزاق عمومی را بیشتر از قیمت مصوب به فروش می‌رسانند، در جلسه ستاد خدمات سفر استان نصب بیلبورد، در اطراف حرم مطهر رضوی جهت اطلاع رسانی ارزاق عمومی به تصویب رسیده است و شهرداری این وظیفه را برعهده دارد.

وی با اشاره به دیگر مصوبه ستاد خدمات سفر خراسان رضوی افزود:  مقرر شده در اعیاد قربان و غدیر و روز عرفه دستگاه‌های مرتبط به منظور گرامی داشت دهه ولایت، جشنواره‌های تخفیف کالا، برنامه‌های مفرح و شاد برگزار شود.

جانشین دبیر ستاد خدمات سفر خراسان رضوی گفت: با توجه به مشکلات بوجود آمده در واحد‌های اقامتی رسمی، که باعث کاهش درصد اسکان آنان شده تمامی دستگاه‌های دولتی موظف شدند، تا در واحد‌های اقامتی زائرسرا‌ها و مهمانسرا‌ها از پرسنل خود پذیرایی نموده و از اقامت و اسکان سایر مسافران و زائران خودداری کنند.

انتهای پیام // ف. ک
 

 قیمت ارزاق عمومی در بیلبورد‌های اطراف حرم اطلاع رسانی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.