استاندار سیستان و بلوچستان:

رویه تکراری تجلیل از رزمندگان باید تغییر کند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: نباید روحیه انقلابی مردم با گذشت زمان بی رنگ شود و نیز رویه تجلیل از رزمندگان، جانبازان، آزادگان و خانواده شهدا باید تغییر کند.

رویه تکراری تجلیل از رزمندگان باید تغییر کندبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سید دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست شورای استانی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در زاهدان اظهار داشت: باید از کار‌های روتین و همیشگی در تجلیل از رزمندگان فاصله گرفت و این فعالیت‌ها در قالب نیاز‌های نسل جدید طراحی شود.

وی ادامه داد: آزادگان به دلیل شرایط سخت اسارت ضربات روحی و روانی بسیاری را متحمل شده اند و باید به نیاز‌های این افراد بیشتر توجه شود.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: روحیه انقلابی برخی از افراد از ابتدای انقلاب تا کنون تضعیف شده و این افراد باید به درون خود بنگرند و با تفکر و تعمق روحیه انقلابی خود را تقویت کنند.

وی گفت: افرادی که روحیه انقلابی دارند می‌توانند فعالیت‌ها و مسئولیت‌ها را با تعهد بیشتر و بهتر انجام دهند.

محبی افزود: شهرداری نیز باید بجای نصب بنر و کاغذ‌های مختلف سعی کند تا المان‌ها و نماد‌های متناسب با شان رزمندگان و آزادگان را در سطح شهر ایجاد کند.

مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان نیز در این نشست اظهار داشت: ساخت برنامه‌های تلویزیونی درباره رزمندگان می‌تواند نقش بسزایی در حفظ روحیه انقلابی خانواده این افراد و جامعه داشته باشد که این امر مستلزم بودجه است.

محمود دولت کردستانی ادامه داد: تجلیل از آزادگان، رزمندگان و خانواده شهدا باید با هماهنگی وبه طور یکجا توسط تمام سازمان‌ها انجام شود.

وی تصریح کرد: سیستان و بلوچستان رزمندگان و آزادگان بسیار مظلومی دارد به طوری که برخی از آنان تا کنون به زاهدان مرکز این استان سفر نکرده اند.

انتهای پیام/ع

سیستان و بلوچستان رزمندگان و آزادگان بسیار مظلومی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار