یزد، جزو 5 استان آخر کشور در زمینه طلاق

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد گفت: طلاق یکی از آسیب‌های اجتماعی اولویت دار در کشور بشمار‌ می‌رود و یزد جزو ۵ استان آخر کشور در این زمینه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ خامسی، مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد امروز در مراسم رونمایی از طرح پویش اجتماعی ازدواج پایدار با اشاره به اینکه طلاق یکی از آسیب‌های اجتماعی اولویت دار در کشور و استان یزد است گفت: با اجرای پویش ازدواج پایدار این معضل را در مرحله‌ی قبل، حین و بعد از ازدواج کنترل و پیشگیری می‌کنیم.

خامسی با بیان اینکه سرعت رشد طلاق با اقدامات بسیار خوبی که در استان صورت گرفته خوشبختانه در حال کنترل است و الان یزد جزو ۵ استان آخر کشور در این زمینه است.

وی ادامه داد: این طرح با اهدافی از جمله هم افزایی دستگاه‌های دولتی در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی اجرا می‌شود.

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد ادامه داد: از جمله برنامه‌هایی که در دست اقدام داریم طرح بومی‌سازی مولفه‌های نشاط اجتماعی، ساماندهی کودکان کار و اجرای طرح پایلوت دانش‌نامه ازدواج است.

وی از اجرای طرح آموزش‌های اجباری ۱۶ ساعته پیش از ازدواج در استان یزد خبر داد و گفت: این طرح با موفقیت در استان یزد اجرایی شده و می‌تواند به عنوان نمونه‌ای در سراسر کشور اجرایی شود.

انتهای پیام/ص

رونمایی از پویش اجتماعی ازدواج پایدار در یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار