جمع آوری بیش از پنج هزار کارت سوخت در سیستان و بلوچستان

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: بیش از پنج هزار کارت سوخت مهاجر که از دیگر استان‌ها وارد سیستان و بلوچستان می‌شود، جمع آوری شده است.

جمع آوری بیش از پنج هزار کارت سوخت در سیستان و بلوچستانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حمیدیان معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان در جلسه کارگروه پیشگیری از قاچاق سوخت گفت: تخمین زده می‌شود ۷۰ هزار کارت سوخت قاچاق در دست سودجویان باشد که با آنان به طور جدی برخورد خواهد شد.

حمیدیان افزود: در ماه‌های اخیر، شاهد صف‌های طولانی بنزین در استان بودیم که مشکلات زیادی برای شهروندان ایجاد کرده و عمده‌ترین دلیل آن وجود کارت‌های سوخت مهاجر بوده است.

وی گفت: میزان سوختی که وارد استان می‌شود، نسبت به قبل افزایش داشته و مشکلی برای تامین سوخت نیست و آنچه مهم است، نحوه توزیع سوخت است.

حمیدیان گفت: سازمان تعزیرات حکومتی از ابتدای امسال، سوء استفاده کنندگان از کارت‌های سوخت مهاجر را به پرداخت بیش از ۸ میلیارد ریال بابت بنزین و بیش از ۱۰ میلیارد ریال بابت گازوئیل جریمه کرده است.

وی تصریح کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف در استفاده از کارت‌های سوخت، این کارت‌ها مسدود و فرد متخلف به مراجع قضایی معرفی می‌شود.

پایین بودن قیمت مواد سوختی داخل کشور نسبت به آن سوی مرز، موجب قاچاق این مواد به کشور‌های همسایه سیسستان و بلوچستان به خصوص پاکستان شده است و قاچاقچیان، سود زیادی از این راه به دست می‌آورند.

انتهای پیام/ع

جمع آوری کارت سوخت قاچاق  در سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
اگه این کارمیکردیم الان میلیاردربودیم ازنظرپولی ؟یک معلم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
اگه این کارمیکردیم الان میلیاردربودیم ازنظرپولی ؟یک معلم
آخرین اخبار