رئیس پلیس راهور اصفهان :

مراجعه مردم به آموزشگاه های رانندگی موتورسیکلت اندک است

رئیس پلیس راهور اصفهان با تاکید بر اطلاع رسانی‌ به شهروندان در زمینه لزوم دریافت گواهینامه موتور گفت: با اینکه شمار آموزشگاه های رانندگی موتورسیکلت مناسب است ولی مراجعه مردم به این آموزشگاه‌ها اندک است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ رضا رضایی رئیس پلیس راهور استان اصفهان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان اصفهان با بیان اینکه آموزش رانندگی موتورسیکلت و دریافت گواهینامه موتورسیکلت همانند خودرو برای افراد الزامی است، ابراز داشت: نیازمند اطلاع رسانی‌ و فرهنگ سازی‌های لازم به شهروندان در این ارتباط هستیم.

وی اظهار داشت: شمار آموزشگاه‌های رانندگی در سطح شهر و استان اصفهان مناسب است اما مراجعه اندکی از مردم به آموزشگاه های رانندگی موتورسیکلت وجود دارد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان در پاسخ به سوالی در ارتباط با افزایش این آموزشگاه ها و گسترش دادن آنها در نقاط شهری ابراز داشت: در حال حاضر فقط ۵۰ درصد ظرفیت اسمی آموزشگاه‌های فعلی مربوط به موتورسیکلت پر می‌شود و این امر ناراحتی برخی از این آموزشگاه‌ها را نیز در پی داشته است.

سرهنگ رضایی در باره مکان‌یابی این آموزشگاه‌ها نیز اظهار کرد : آموزشگاه‌های کنونی نیز در شهر اصفهان قرار دارد و با توجه به اعتراضاتی در این خصوص امیدواریم بازنگری‌هایی در این زمینه انجام شود.

 

انتهای پیام/م

 

نشست خبری رئیس پلیس راهور استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار