افتتاح دفتر کارگزاری رسمی تامین اجتماعی در فسا

نهمین دفتر کارگزاری رسمی تامین اجتماعی استان فارس در شهرستان فسا به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در این مراسم که با حضور مدیرکل تامین اجتماعی فارس و نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند اولین کارگزاری رسمی تامین اجتماعی در شهرستان فسا به بهره برداری رسید.

عبدالکریم نباتی مدیرکل تامین اجتماعی فارس در بهره برداری از این دفتر کارگزاری، گفت: دو میلیون و ١٢٠هزار نفر از جمعیت استان که ٤٤درصد جامعه آماری فارس را تشکیل می‌دهند تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند و از خدمات آن بهره می‌برند.

وی افزود: یکی از خدمات تامین اجتماعی پرداخت مستمری است که در این راستا ماهانه ٢٠٠میلیارد تومان به ٢٠٠هزار نفر از بازنشستگان، ازکارافتادگان وبازماندگان استان پرداخت می‌شود.

نباتی ادامه داد: این دفتر کارگزاری با هدف افزایش سطح دسترسی به خدمات تامین اجتماعی و همچنین رضایتمندی بیشتر مردم و جمعیت ۷۵ هزار نفری تحت پوشش سازمان در شهرستان فسا راه اندازی شد که در این، کارگزاری تامین اجتماعی بخشی از فعالیت‌های شعب اجرایی سازمان، همچون صدور برگ پرداخت حق بیمه به بانک عامل، چاپ، تعویض و صدوردفاتر درمانی، تامین اعتبار دفاتر درمانی، پلاک برداری وشناسایی کارگاه‌های جدید، قطع مقرری بیمه بیکاری من غیرحق، پیگیری ووصول ماده ٦٦ قانون تامین اجتماعی، ابلاغ برگه‌های مطالباتی، ثبت اطلاعات افراد تبعی، انجام بخشی ازفرآیند تشکیل پرونده مطالباتی کارگاه ها، بازاریابی از بیمه مشاغل آزاد واختیاری راه اندازی شده است.

در حال حاضر در شهرستان فسا ٣٠هزار بیمه شده اصلی و ۵۲۰۰ نفر نیز مستعمری بگیر وجود دارد که می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

شهرستان فسا در ۱۴۰ کیلومتری جنوب شرق شیراز است.
انتهای پیام/ر

افتتاح  دفتر کارگزاری رسمی تامین اجتماعی در فسا

برچسب ها: تامین اجتماعی ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار