لیگ دسته یک فوتبال؛

جدال قشقایی و مس رفسنجان

نماینده فارس در هفته نخست بدنبال کسب برد مقابل مس رفسنجان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته نخست لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور تیم قشقایی شیراز ساعت ۱۹ و ۱۰ دقیقه فردا یکشنبه ۲۱ مردادماه به میزبانی ورزشگاه پارس رو در روی شاگردان علی سامره در مس رفسنجان قرار می گیرند.

قشقایی که امسال با خرید امتیاز برق جدید راهی مسابقات دسته یک شده ، قصد دارد با پیروزی مقابل حریف کرمانی شروعی امیدوار کننده در این رقابت ها داشته باشد.

تیم قشقایی در فصل نقل و انتقالات بازیکنانی همچون محمد صادق کرمی ، سیدکاظم رحمانی ، مرتضی سنجانکی ، کیانوش اقبالی ، پژمان قرمزی ، مهرداد علیزاده و رسول بهاروندی را به خدمت گرفت اما در جذب سرمربی با مشکلاتی روبرو شد که در نهایت با مهرداد شکاری به توافق نهایی دست یافت.

امید سعیدفر به همراه کمک هایش احسان تیموری و عباس سعادت قضاوت دیدار قشقایی شیراز و مس رفسنجان را بر عهده دارند.

در آستانه شروع لیگ دسته یک فوتبال کشور مهم‌ترین مشکل نماینده فارس بحث واگذاری امتیاز برق به این تیم بوده که سازمان لیگ به دلیل مشکلات مالی و بدهی های برقی ها، انتقال امتیاز نارنجی پوشان را به قشقایی هنوز به رسمیت نشناخته و حال باید دید در هفته های نخست ، نماینده فارس با نام قشقایی در لیگ دسته یک حضور می یابد یا باید با همان نام برق جدید مسابقات را آغاز کند.

نجف پور مدیرعامل باشگاه قشقایی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: همه شرایط برای برگزاری یک بازی مناسب مهیا است و تیم در شرایط خوبی قرار دارد و‌ تنها نگرانی ما وضعیت نامناسب چمن ورزشگاه پارس شیراز است که هنوز برای برگزاری مسابقات آماده نشده اما امیدواریم با تلاش بازیکنان، ۳ امتیاز بازی با مس رفسنجان را بدست آوریم .

وی افزود: در خصوص مشکل واگذاری امتیاز برق باید بگویم ما قطعا در بازی فردا با پیراهن قشقایی در زمین حاضر خواهیم شد و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

فصل گذشته برق جدید که امسال امتیاز خود را به تیم قشقایی واگذار کرده در دور رفت با نتیجه ۲-یک مس رفسنجان را شکست داد اما در بازی برگشت به کسب نتیجه تساوی یک-یک رضایت داد.

انتهای پیام/ن

دیدار تیم فوتبال قشقایی و مس رفسنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار