سالاری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بخش کمی از تخلفات «ایران مال» مربوط به اضافه بناست/ «ایران مال» مجاز به ساخت یک برج اداری است

بخش کمی از تخلفات ایران مال مربوط به اضافه بنا است / ایران مال مجاز به ساخت برجی هست که هنوز نساخته استعضو شورای شهر تهران با اشاره به تخلف 216 هزار متری پروژه «ایران مال» گفت: بیشتر تخلفات «ایران مال» مربوط به تغییر کاربری است.

محمد سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تخلف 216 هزار متری پروژه «ایران مال» در منطقه 22 شهرداری تهران گفت: بخش عمده این تخلفات از جنس تغییر کاربری بوده و بخش کمتر آن مربوط به اضافه بنا است.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: مالکین «ایران مال» طبق پروانه مجاز به ساخت یک برج اداری در کنار این پروژه هستند که هنوز آن را نساخته‌اند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کمیسیون ماده 100 در مقابل این 216 هزار متر تخلف رای به تخریب خواهد  داد و یا به جریمه اکتفا خواهد کرد، گفت: چون نماینده شورا در کمیسیون ماده 100 حضور دارد، قطعا نسبت به سرنوشت آن تصمیمی گرفته خواهد شد که به مصلحت شهر است.

سالاری تصریح کرد: انتظار شورا از کمیسیون ماده 100 این است که بر اساس اصول شهرسازی و مصلحت شهر تصمیم بگیرد.


بیشتر بخوانید: اختلاف 216 هزار متری ایران مال با پروانه


وی با بیان اینکه در حال حاضر تخلفات ایران مال رقم خورده است و ما در کار انجام شده قرار گرفته ایم، گفت: بیشتر تخلفات مربوط به تغییر کاربری است که برای نمونه در بعضی از نقاط پارکینگ‌ها را تغییر کاربری داده‌اند و تعداد پارکینگ کم آمده است. اما در مجموع تخلفات از نوع اضافه بنا کم است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار