محمودزاده: کمیته انضباطی درباره نتیجه دیدار بانی گستر و بادران تصمیم می‌گیرد

مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ یک گفت: بازی بانی گستر و بادران به دلیل تشکیل نشدن پرونده تیم تبریزی در سازمان لیگ لغو شد و کمیته انضباطی درباره آن تصمیم می‌گیرد.

محمودزاده: کمیته انضباطی درباره نتیجه دیدار بانی گستر و بادران تصمیم می‌گیرد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بازی دو تیم بانی گستر تبریز و بادران تهران در ورزشگاه بنیاد دیزل تبریز به دلیل نقص مدارک تیم میزبان برگزار نشد.

2 تیم و داوران در زمین حاضر شدند تشریفات معمول قبل از بازی برگزار شد.

حتی کاپیتان های دو تیم در مراسم انتخاب زمین و مالکیت اولیه توپ شرکت کرده و منتظر بودند تا شاید در آخرین لحظات کارت های بازی، بازیکنان تیم بانی گستر صادر شود اما انتظار نیم ساعته هم نتیجه ای دربر نداشت و داور به رختکن بازگشت و صورتجلسه لازم را تنظیم کرد و مدیران دو باشگاه زیر این صورتجلسه را امضا کردند.

** فریبرز محمودزاده در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران درباره لغو دیدار تیم های بانی گستر تبریز و بادران تهران، افتتاحیه رقابت های لیگ یک فوتبال بیان کرد: این بازی به دلیل تشکیل نشدن پرونده تیم بانی گستر تبریز در سازمان لیگ، ارسال نشدن قرارداد بازیکنان و مربیان این تیم به کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ و به تبعیت از این فرایند صادرنشدن کارت بازی برای آنها لغو شد.

او ادامه داد: تا حدود یک ساعت پیش از شروع بازی منتظر ارسال مدارک تیم بانی گستر بودیم اما زمانیکه هیچ مدرکی دریافت نکردیم مجبور شدیم بازی این تیم را با بادران لغو کنیم.

مسئول برگزاری رقابت های لیگ دسته یک اظهار داشت: پرونده این بازی را به کمیته انضباطی می فرستیم تا در این کمیته درباره نتیجه آن و جرائم تیم بانی گستر تبریز تصمیم گیری شود.

محمودزاده در پایان درباره احتمال کنار گذاشته شدن تیم بانی گستر در صورت تکرار این اتفاق در هفته دوم لیگ یک و بازی با پرسپولیس پاکدشت گفت: در آن صورت هم پرونده این تیم و مستندات خود را در اختیار کمیته انضباطی قرار می دهیم‌ و طبق قوانین احتمال کنار گذاشتن بانی گستر از حدول لیگ یک وجود دارد.

انتهای پیام/

لغو دیدار تیم های بانی گستر تبریز و بادران تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار