مدیرکل راه آهن استان یزد؛

افزایش ۱۱ درصدی جابه جایی مسافر در راه آهن یزد/ ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای بهسازی ایستگاه راه آهن بافق

مدیرکل راه آهن استان یزد گفت:روزانه ۱۵هزار مسافر در راه آهن یزد جابه جامی شوند که نسبت به سال گذشته ۱۱ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  داوودی مدیر کل راه آهن استان یزد گفت: روزانه ۱۵هزار مسافردر راه آهن یزد جابه جامی شوند که نسبت به سال گذشته ۱۱ درصد افزایش یافته است.

داوودی در دیدار با صباغیان، نماینده مردم بافق، مهریز، ابرکوه، خاتم و بهاباد در مجلس شورای اسلامی در بافق با اشاره به اینکه راه آهن یزد  بالاترین عملکرد را در کشور دارد افزود: با وجود اینکه تنها ۷درصد امکانات راه آهن کشور را دارا هستیم سال گذشته ۳۶درصد حجم راه آهن کشور در یزد انجام شده است.

مدیر کل راه آهن استان یزد با اشاره به  خطوط ریلی بافق گفت: شهرستان بافق به علت شاهراه خطوط ریلی کشور و معادن مهمترین منطقه در حوزه راه آهن است و برای بهسازی راه اهن بافق ۲۰۰میلیون تومان در سال گذشته هزینه شده است.

وی افزود: در سال جاری ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای بهسازی ایستگاه بافق در نظر گرفته شده است و مجوز استخدام ۱۵سوزنبان گرفته شده است که همه نیروها باید ازشهرستان بافق باشند.

داوودی گفت: برای استخدام نیرو در حیطه قرار تجمیع شرکتی ۵۵مجوز اخذ شده است.

مدیرکل راه آهن استان یزد با اشاره به اینکه در سال ۹۶ مجموع ۱۷میلیون تن بارگیری در حوزه راه‌آهن یزد انجام شده است افزود:  راه آهن یزد سال گذشته در سه معیار ارزیابی دو رتبه اول در ایمنی و بهره وری و رتبه دوم در تعالی را کسب کرده است.

 لازم به ذکر است: راه‌آهن یزد  رتبه سه ستاره تعالی در جشنواره  سال۹۶  را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/ی

  جابه جایی مسافران راه آهن یزد 11 درصد افزایش یافته است

برچسب ها: راه آهن ، مسافر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار