قدوس در راه «رن» فرانسه/ مبلغ انتقال فاش شد

سایت نشریه معتبر فرانس فوتبال با اعلام موافقت ۲ باشگاه رن فرانسه و اوسترشوند سوئد بر سر انتقال قدوس به لیگ فرانسه، مبلغ این انتقال را فاش کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سرانجام پس از ماه ها حرف و حدیث درباره انتقال سامان قدوس ستاره ایرانی اوسترشوند به یک تیم خارجی،رئیس تیم سوئدی با پیشنهاد رن فرانسه موافقت کرد و حالا همه چیز به نظر قدوس بستگی دارد.
سایت نشریه فرانس‌فوتبال با انتشار خبر توافق این 2 باشگاه سوئدی و فرانسوی مبلغ انتقال سامان قدوس به تیم رن را حدود 3.5 میلیون یورو اعلام کرد.
دانیل کیندبرگ، رئیس باشگاه اوسترشوند شب گذشته (یکشنبه) پس از پایان بازی این تیم برابر کالمار از هفته هفدهم لیگ برتر سوئد که با گل قدوس و پاس گل او 2-0 به سود یاران قدوس به پایان رسید، از پذیرفتن پیشنهاد باشگاه رن و توافق با این تیم خبر داد.
سامان نیز در مصاحبه با روزنامه آفتون بلادت از این انتقال ابراز خوشحالی کرد و گفت:این اتفاق کاملا جدید است. من به اسپانیا هم رفته بودم تا با باشگاه هوئسکا آشنا شوم اما الان پیشنهاد تیم رن فرانسه را پذیرفته ایم. رن تیم فوق‌العاده‌ای است و فرانسه لیگ بسیار خوبی دارد. این فرصت عالی برای من است و حالا همه چیز بستگی به من دارد.

ملی‌پوش ایرانی تیم اوسترشوند افزود: البته هنوز همه چیز آنطور که مردم فکر می کنند روشن نیست. اتفاقی که افتاده این است که کیندبرگ بلاخره یک پیشنهاد را قبول کرده است.من به فرانسه خواهم رفت تا با باشگاه رن آشنا شوم و بعد باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد."

نشریه فرانس فوتبال با اعلام این که مبلغ انتقال 3.5 میلیون یورو خواهد بود می افزاید، در صورت انتقال سامان قدوس از این باشگاه فرانسوی به تیم دیگری، 20 درصد مبلغ این انتقال به باشگاه اوسترشوند خواهد رسید. در ادامه این خبر آمده است باشگاه امیان فرانسه نیز برای جذب سامان قدوس تلاش‌هایی کرده بود.


بیشتر بخوانید: واکنش سامان قدوس به لالیگایی شدنش


انتهای پیام/


سامان با 3.5 میلیون یورو در رن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
هفته دیگه تراکتوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
خب میگی چیکار کنیم مملکتو بچسبید بابا مردیم از گرونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
خسته شديم از بس گفيد فلاني رفت تو كدام كشور اروپايي فلان كرد بهمان كرد چند بار راجع به دانشمندان و اساتيد گفتيد هي ميريم خبر خوب ببينيم هي آقاي ايكس آقاي واي رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
یک بار میگه میرم لیگ انگلیس بار دیگه اسپانیا حالا هم فرانسه ،آخرش خواد رفت قطر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
خوش به حالش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
شاید رفته فرانسه گردشگری
آخرین اخبار