کشف بیش از هزار و ۵۰۰ کیسه برنج احتکاری در یک منزل مسکونی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از شناسایی و پلمب یک انبار احتکار برنج در یک منزل مسکونی در شهرستان جیرفت خبر داد و گفت:یک متهم در این رابطه بازداشت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حسین سلامی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: فردی که تعداد ۱۵۰۰ کیسه ۴۰ کیلویی برنج خارجی به میزان ۶۰ تن در منزل خود احتکار کرده بود توسط اطلاعات سپاه شهرستان، شناسایی و با حضور نماینده دادستان، کارشناسان بازرگانی و تعزیرات حکومتی محل مورد نظر پس از آمار برداری پلمب گردید.

وی افزود: ارزش تقریبی برنج‌های احتکاری کشف شده بالغ بر پنج میلیارد ریال می‌باشد.

سلامی هشدار داد:دادستانی به عنوان مدعی العموم نظارت‌ها بر بازار را تشدید نموده است و تحرکات برهم زنندگان بازار و افراد سود جو، را به خوبی رصد و با آنان با سرعت وقاطعیت برخورد خواهد کرد.

این مقام قضائی با اشاره به اینکه کشور در وضعیت جنگ اقتصادی قرار گرفته است، گفت:ضرورت دارد شهروندان در صورت مشاهده هرگونه احتکار کالا و مایحتاج عمومی مردم توسط افراد سود جو، سریعا موارد را به مراجع قضایی، تعزیرات حکومتی و اداره بازرگانی و یا باشماره تلفن‌های ۱۱۳ اداره اطلاعات، ۱۱۴ اطلاعات سپاه و ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/ی

کشف برنج های احتکار شده در جیرفت

برچسب ها: تعزیرات ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار