بخشودگی جرایم ۵۰ تا ۱۰۰ درصدی دانشجویان دانشگاه جامع علمی و کاربردی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اجرای طرح بخشودگی جرایم ۵۰ تا۱۰۰ درصدی دانشجویان بدهکار به صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم خبر داد.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛   پیش بین  معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اجرای طرح بخشودگی جرایم دیرکرد صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.

بر اساس تصمیمات صندوق رفاه دانشجویان در راستای اجرای سیاست خدمات رسانی توام با کرامت انسانی به دانشجویان و دانش­ آموختگان و برای مراعات و رفاه حال دانش آموختگان بدهکار و فراهم ساختن تسهیلاتی جهت بازپرداخت بدهی بدهکاران معوق و با توجه به فرا رسیدن اعیاد بزرگ قربان و غدیر در خصوص طرح بخشودگی جرایم بدهکاران به صندوق رفاه دانشجویان و تقسیط مجدد بدهی آنان، این طرح از مورخ 97/05/20 لغایت 97/06/10 اجرا می‌شود.

 پیش بین گفت: با اجرای این طرح، بدهکارانی که در زمان مقرر بدهی خود را به صندوق رفاه دانشجویان پرداخت نکرده اند و مشمول جریمه دیر کرد شده­ اند تا پایان زمان مذکور فرصت دارند از طریق پورتال دانشجویی صندوق رفاه از بخشودگی 50 تا100 در صدی جرایم بهره ­مند شوند.

انتهای پیام/

جزئیات طرح بخشودگی جرایم دیرکرد دانشجویان علمی کاربردی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار