رتبه‌ بندی واحد های استانی در دو شاخص میزان تحقق و پیشرفت برنامه توسعه

مدیرکل برنامه و بودجه و تشکیلات جهاددانشگاهی کشور از رتبه‌ بندی واحد های استانی جهاددانشگاهی در دو شاخص میزان تحقق برنامه توسعه واحدها و میزان پیشرفت واحدهای استانی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد محسن غفوریان مدیرکل برنامه و بودجه و تشکیلات جهاددانشگاهی کشور در جلسه ارزیابی برنامه ششم توسعه جهاد دانشگاهی استان سمنان گفت: پس از اتمام ارزیابی‌ها این رتبه‌بندی به‌ عنوان خروجی کار ارزیابی‌ها در سطح ملی اعلام می‌شود.

وی با اشاره به برخی اشکالات وارده به ارزیابی‌های پیشین افزود: در جریان ارزیابی برنامه توسعه قبلی تنها میزان تحقق برنامه‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گرفت و چندان به میزان پیشرفت واقعی واحدها توجه نمی‌شد از همین رو برخی واحدها با انتخاب اهداف کم‌چالش که پیشرفت چندانی هم نداشتند می‌کوشیدند رتبه بهتری پیدا کنند لذا در فرآیند ارزیابی امسال میزان پیشرفت واحدها نیز به عنوان یک شاخص جداگانه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

رئیس گروه ارزیابی برنامه ششم توسعه جهاد دانشگاهی استان سمنان با بیان اینکه جهاد دانشگاهی کشور در جریان برنامه توسعه از آغاز در فرآیند تدوین، اجرا و نظارت بر برنامه مشارکت داشته ادامه داد: مراحل تدوین، اجرا و نظارت برنامه توسعه در تعامل با واحد استانی انجام شده است.

غفوریان اظهار امیدواری کرد: این ارزیابی‌ها بتواند به شناسایی نقاط ضعف و قوت برنامه و همچنین به بهبود فرآیند برنامه‌ریزی در واحدهای استانی کمک کند.

وی جوان بودن کادر مدیریتی در جهاددانشگاهی استان را یک مولفه مثبت در این استان دانست و افزود: انگیزه بالا در اجرای برنامه‌ها ،ارتباط خوب با استانداری ودستگاه‌های اجرایی استان و پیگیری مستمر امور، ریل گذاری و بسترسازی برای برنامه ها و حل برخی مشکلات قدیمی واحد و..از دیگر مزیت‌های جهاددانشگاهی واحد استان سمنان است.

انتهای پیام / گ

جوان بودن کادر مدیریتی در جهاددانشگاهی استان یک مولفه مثبت در استان سمنان است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.