باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛

حل معمای قتل نوزاد سه روزه در انتظار گزارش نظام پزشکی

نظام پزشکی ضمن تایید عمدی بودن مرگ نوزاد سه ماهه در یکی از بیمارستان‌های کرج، در حال بررسی بیشتر علت این حادثه است.

حل معمای قتل نوزاد سه روزه در انتظار گزارش نظام پزشکیبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دو هفته پیش نوزادی سه روزه در بیمارستان جان خود را از دست می دهد. درپی این اتفاق پدر نوزاد به کلانتری مراجعه و شکایت کرده است.

شنیده ها حاکی از آن است که پرستار شیفت به علت گریه زیاد نوزاد در یکی از انگشت‌های دستکش لاتکس، پنبه می‌گذارد و پس از ریختن مقداری قندآب آن را در دهان نوزاد قرار می‌دهد. دستکش پس از مدتی به دلیل مکیدن پاره شده و پنبه وارد دهان نوزاد شده و باعث خفگی نوزاد سه روزه می‌شود.

مادر نوزاد در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ می‌گوید: دختر سه روزه‌ام را به دلیل زردی در بیمارستان بستری کردیم. پرستار شیفت صبح خیلی کمک حالم بود. ورود مادران به اتاق بستری کودکان فقط برای شیر دادن به نوزاد ممکن بود و مادران هر سه ساعت یک بار برای شیر دادن به نوزاد وارد اتاق می‌شدند.

وی ادامه داد: وقتی وارد اتاق شدم، متوجه شدم کودکم نفس نمی‌کشد، پرستار را صدا کردم، اما مشغول بازی با گوشی همراهش بود. در همین حال شروع به جیغ زدن کردم که مرا از اتاق بیرون کردند و مسئول بخش بعد از گذشت زمانی مرا متهم کرد که نوزادم را با پتو خفه کرده ام، این در حالی است که من هیچ پتویی همراه خود نداشتم.


بیشتر بخوانید: نقشه شوم مادر شوهر برای عروس/ نابودی زندگی پسر به دست مادر 


مادر افزود: تمام مسئولان بیمارستان سعی کردند مرا مقصر مرگ کودکم کنند، تا اینکه به کلانتری شکایت کردیم و نظام پزشکی ضمن تایید عمدی بودن مرگ کودکم در حال بررسی های بیشتر است.

وی با بیان اینکه دادگاه برای رای منتظر گزارش نظام پزشکی است، گفت: اتاق نوزادان مجهز به دوربین بود و دادگاه اعلام کرده است که اگر در بازه ای از زمان فیلم های دوربین پاک شده باشد؛ مسئولان بیمارستان باید پاسخگو باشند.

گفتنی است این حادثه در یکی از بیمارستان های شهر کرج واقع در استان البرز رخ داده و هنوز عامل مرگ نوزاد سه روزه به طور دقیق مشخص نشده است، برای اظهار نظرهای بیشتر منتظر رای نظام پزشکی هستیم.


بیشتر بخوانید: قتل پسر به دست پدر در یاسوج 


انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نادیا
۲۳:۰۳ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
لطفا یک نفر جواب بده که توی بیمارستان های ما دقیقا چه خبره؟ چرا اینقدر مردم رو به کشتن میدن بعضی از این پزشک ها و پرستارای بی سواد که دلشون به حال مردم نمیسوزه؟ این فقط یک نمونه از اتفاقات اینچنینی هست، واقعا واقعا باعث تاسفه. مردم از دادگاه نظام پزشکی توقع دارن راحت از چنین اتفاقاتی عبور نکنه و طرفدار حق مردم باشه، زیاد شنیده میشه که مردم عزیزانشون رو به امید سلامتی توی بیمارستان بستری میکنن و جنازه تحویل میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
ای بابا ..
پرستارم مرستار. قدیم..
چ احمق. بودن الاهی خیر نبینه عوضی .


اره او بیمارستان اگ مواظب نباشی .مقصرت میکنن .من ک عینن دیدم.
Germany
ناشناس
۱۵:۴۱ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
بنده هم در بیمارستانی در شهرستان به تزریق اشتباهی آمپول به همسرم اعتراض کردم .
آخرین اخبار