مدافع نساجی مازندران در تیررس تراکتورسازان

باشگاه تراکتورسازی برای رفع نقاط ضعف خط دفاع خود قصد دارد مدافع نساجی مازندران را به خدمت بگیرد.

مدافع نساجی مازندران در تیررس تراکتورسازانبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم فوتبال تراکتورسازی با وجود اینکه بازیکنان مطرح و گران قیمتی در فصل نقل و انتقالات جذب کرد، اما خط دفاع این تیم در ۳ بازی گذشته مترلزل نشان داده و این تیم تاکنون ۴ گل دریافت کرده است؛ بنابراین مسئولان تراکتورسازی به دنبال جذب یک مدافع هستند تا نقاط ضعف خط دفاع خود را تا حدودی رفع کنند.

گفته می‌شود مجتبی ممشلی مدافع تیم فوتبال نساجی مازندران مدنظر تراکتورسازی‌ها است و مدیران این تیم از شب گذشته مذاکرات خود را با این مدافع آغاز کردند تا در صورت توافق نهایی با این بازیکن قرارداد ببندند.

توشاک سرمربی تراکتورسازی هم فیلم بازی‌های ممشلی را دیده است و نظر مثبت نسبت به نحوه بازی این بازیکن دارد.

علاوه بر این هواداران تراکتورسازی در تمرینات به عملکرد عبداله زاده و طیبی مدافعان این تیم اعتراض می‌کنند و خواستار جذب مدافع در این تیم شدند.

تغییر و تحولات اساسی در لیست بازیکنان تراکتورسازی

باشگاه تراکتورسازی عملکرد فوق العاده‌ای در نقل و انتقالات داشت و بازیکنان مطرحی همانند دژاگه و شجاعی جذب کرد، اما بازیکنان جدید نتوانستند رضایت کادر فنی و مدیران این تیم را جلب کنند، بنابراین در جلسه هیئت مدیره این باشگاه با نظر توشاک سرمربی تیم تصمیم گرفته شد که در صورتی که باشگاه بتواند بازیکنان خوبی به خدمت بگیرد نفرات فعلی از لیست خارج شوند. البته این احتمال وجود دارد که تغییراتی هم در پست بازیکنان فعلی صورت بگیرد تا نقاط ضعف تراکتورسازی ترمیم شود.

صادق درودگر مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی هم تغییر و تحولات در این تیم را تایید کرده است.

طبق اعلام رسانه‌های انگلیسی، لی اروین مهاجم اسکاتلندی مدنظر باشگاه تراکتورسازی است، اما با توجه به اینکه خط دفاع تراکتورسازی عملکرد ضعیفی در لیگ برتر داشته است بنابراین مسئولان این تیم تبریزی از جذب این بازیکن اسکاتلندی صرف نظر کردند و به دنبال به خدمت گرفتن یک مدافع هستند تا نقاط ضعف خود را در این خط پوشش بدهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار