همزمان با آغاز سال تحصیلی؛

مسابقه بهترین استارتاپ در بهبهان برگزار می شود

مسئول کانون شکوفایی و خلاقیت دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان گفت: مسابقه بهترین استارتاپ این شهرستان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در این دانشگاه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، توران دستیار، مسئول کانون شکوفایی و خلاقیت دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان با بیان اینکه خانه استارتاپ‌های بهبهان به تازگی زیر نظر پارک علم و فناوری خوزستان راه‌اندازی شده است بیان داشت: مسابقه بهترین استارتاپ بهبهان با هدف شناسایی استارتاپ‌های این شهرستان همزمان با آغاز سال تحصیلی 97-98 برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این استارتاپ‌ها در حاشیه این مسابقه طی شرکت در کارگاه‌های تدارک دیده شده مورد آموزش قرار می گیرند، اذعان کرد: اکنون ما حدود 10 استارتاپ فعال داریم اما هنوز استارتاپ‌ها در سطح شهر شناسایی نشده‌اند.

دستیار اظهار داشت: جامعه هدف ما تمام استارتاپ‌ها در سطح شهر بهبهان هستند تا شناسایی شوند و برای توانمندسازی در راستای زمینه فعالیتشان کار کنیم.

مسئول کانون شکوفایی و خلاقیت دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان با بیان اینکه زمان برگزاری مسابقه بهترین استارتاپ بهبهان احتمالا اواخر مهرماه خواهد بود، تصریح کرد: هم اکنون تمام استارتاپ‌ های بهبهان می‌توانند عضو خانه استارتاپ‌های این شهرستان شوند و از فضای کاری، اینترنت رایگان، آموزش‌ و مشاور‌ه‌ بهره ببرند.

انتهای پیام/گ

برگزاری مسابقه استارتاپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.