برگزاری جشنواره ملی پسته دامغان از 12 شهریور به مدت 4 روز

دبیر ستاد برگزاری پنجمین جشنواره ملی پسته گفت: این جشنواره با حضور ۲۰ هیئت اقتصادی و سرمایه‌گذاری از سراسر کشور دوازدهم شهریورماه به مدت چهار روز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رضا زارع زاده دبیر ستاد برگزاری پنجمین جشنواره ملی پسته در نشست خبری خود با اصحاب رسانه و خبرنگاران گفت: این جشنواره با حضور ۲۰ هیئت اقتصادی و سرمایه‌گذاری از سراسر کشور دوازدهم شهریورماه به مدت چهار روز برگزار می‌شود.

وی افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته بیش از ۱۰۰ مؤسسه گردشگری برای شرکت در این جشنواره حضور خواهند داشت تا بتوانیم در کنار معرفی پسته دامغان، در شناساندن سایر پتانسیل‌های گردشگری این شهرستان موفق عمل کنیم.

دبیر ستاد برگزاری پنجمین جشنواره ملی پسته تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود که پنج سفیر از کشورهای مختلفی که احتمال برقراری روابط تجاری با آن‌ها می‌رود، در این همایش حضورداشته باشند.

رضا زارع زاده گفت: همکاری درزمینه‌های تجاری، اقتصادی و حتی گردشگری می‌تواند به ارتقای اقتصادی دامغان، استان و ایران اسلامی بینجامد.

وی اظهار داشت: نمایشگاه جانبی در کنار برگزاری این جشنواره در سه بخش صنایع و ادوات کشاورزی و باغداری، کود، بذر و سموم و گردشگری و میراث فرهنگی برگزار می‌شود که ۶۰ درصد آن به تولیدات دامغان و مابقی به سایر شهرهای استان سمنان تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام / ق

جشنواره ملی پسته ۱۲شهریور در دامغان برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.