حضور ورزشکاران نابینا و کم بینای ایران در مسابقات پارا آسیایی

رئیس فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان کشور گفت: ۶۰ ورزشکار نابینا و کم بینا در بخش مردان وزنان به مسابقات پارت آسیایی جاکارتای اندونزی اعزام می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان کشور در نشست مجمع سالانه هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان سمنان گفت: ۶۰ ورزشکار نابینا و کم بینا در بخش مردان وزنان به مسابقات پارا آسیایی جاکارتای اندونزی اعزام می‌شوند.

وی افزود: دوومیدانی با ۲۳ورزشکار بیشترین فراوانی را در بین رشته‌های ورزشی دارد و شطرنج با ۱۲ ورزشکار رتبه دوم را دارد همچنین دو گروه فوتبال بانوان و مردان، یک ورزشکار دوچرخه‌سوار، دو شناگر و هفت جودو کار به این رقابت ها اعزام شده اند.

رئیس فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان کشور تصریح کرد: نهادها و سازمان‌های ذی‌ربط مانند بهزیستی و شهرداری‌ها و غیره می‌توان این اعتبارات را افزایش دهند تا بتوانیم مجری برنامه‌های خوبی برای ورزشکاران نابینا و کم‌بینای کشور باشیم.

محمدرضا مظلومی گفت: علاوه بر تلاش‌های صورت گرفته در راستای ارتقای بودجه فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان این توقع از هیئت‌های استانی نیز می‌رود که با جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی و حمایت مالی ارگان ها، نسبت به برگزاری مسابقات و برنامه‌های این حوزه اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام / ق

فدراسیون ورزش‌های نابینایان ۳۰ میلیارد ریال بودجه دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.