کارخانه نساجی مشگین شهر سال آینده به بهره برداری می‌رسد

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانه نساجی در بخش رضی مشگین شهر فروردین سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

کارخانه نساجی مشگین شهر سال آینده به بهره برداری می‌رسدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل ؛ ولی ملکی، نماینده مردم مشگین شهر در مجلس افزود: در حال حاضر تمهیدات لازم برای راه اندازی کارخانه نساجی بخش رضی مشگین شهر انجام شده و این کارخانه فروردین سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به این که با راه اندازی این کارخانه گام بزرگی در رونق اقتصادی رضی به وجود می‌آید، گفت: این منطقه برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و تمام تلاش ما بر این است که مطالبات و دغدغه‌های مردم را برطرف کنیم.

ملکی ضمن اشاره به تسهیل عملیات اجرایی کارخانه کامیون سازی مشگین شهر بیان کرد: انتخاب و جذب نیرو‌های این کارخانه به صورت تخصصی توسط سرمایه گذاران و مدیران مجموعه انجام می‌شود و بی شک افراد تحصیل کرده، کاردان و بامهارت در این کارخانه جذب می‌شوند.

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس بیان کرد: انتظار می‌رود این کارخانه گام بزرگی در تحول اقتصادی و اشتغال منطقه داشته باشد چرا که ایجاد این کارخانه در منطقه بی نظیر بوده و دستاورد‌های بسیار زیادی به دنبال خواهد داشت.

ملکی از ساماندهی جاده اردبیل - مشگین شهر خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این جاده تسهیل شده و با بهره برداری از این پروژه شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای خواهیم بود

انتهای پیام/ح

بهره برداری از کارخانه نساجی در سال آینده

برچسب ها: اشتغال ، اخبار مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار