قاتل فراری به خط پایان رسید

فرمانده انتظامی استان خوزستان از شناسایی و دستگیری قاتل فراری در كم تر از 15 ساعت در شهرک اندیشه شهرستان شوشتر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره قتل در شهرک اندیشه شهرستان شوشتر، بیان کرد: بلافاصله تیم مجربی از مأموران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی به محل حادثه اعزام شدند و دستورات لازم جهت بررسی و کشف جزئیات پرونده ابلاغ گردید.

وی اذعان داشت: در بررسی های اولیه پلیس مشخص شد قاتل به هویت (ع-ک) با همدستی یک نفر اقدام به تیراندازی و قتل یکی از بستگانش کرده و سبب مجروح شدن یک نفر دیگر شده است.

سردار عباس زاده در ادامه افزود: مأموران پليس با رصد دقیق جزئیات وقوع قتل، موفق شدند قاتل را به همراه همدستش در كم تر از 15 ساعت شناسایی و در يك عمليات ضربتی و غافلگيرانه در مخفيگاهشان دستگير نمایند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان اظهار کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان يك قبضه اسلحه شكاری كه در قتل از آن استفاده شده بود، كشف و ضبط گردید.

اين مقام ارشد پلیس در خاتمه با اشاره به اينکه قاتل در تحقيقات پليس به جرم ارتكابی اعتراف کرده و انگیزه خود را اختلاف قبلی عنوان داشت، بیان داشت: متهمان پس از تشكيل پرونده به منظور سير مراحل قانونی راهی مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/گ

قاتل فراری دستگیر شد

برچسب ها: قتل ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.