طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه آزاد؛

اعضای شورای استانی اقتصاد دانش بنیان و سرمایه‌گذاری مشخص شدند

رهبر در بخشنامه‌ای به سازمان مرکزی و دانشگاه آزاد ترکیب اعضای شورای استانی اقتصاد دانش بنیان و سرمایه‌گذاری را ابلاغ کرد.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛   فرهاد رهبر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در بخشنامه‌ای به معاونان و مدیران سازمان مرکزی، روسای واحد‌های مرکز استان (دبیران هیات امنای استان‌ها)، واحد‌های جامع مستقل، واحد‌ها و مراکز آموزشی و سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی، ترکیب اعضای شورای استانی اقتصاد دانش بنیان و سرمایه‌گذاری را ابلاغ کرد.

براساس این بخشنامه، ترکیب اعضای شورای استانی از  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان به عنوان رئیس شورا،  دبیر شورا به انتخاب رئیس استان که ترجیحا معاونان پژوهش و فناوری در اولیت هستند،  رئیس یکی از واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان به انتخاب رئیس شورا،  شش نفر از استادان و صاحب‌نظران عالی رتبه اقتصاد و کارآفرینی خصوصا در حوزه دانش‌بنیان به پیشنهاد رئیس شورا و تائید کمیسیون دائمی استان تشکیل می‌شود.

در این بخشنامه تاکید شده است: بدیهی است، اعضای این شورا باید حداکثر تا پایان شهریورماه ۱۳۹۷ تکمیل و احکام افراد صادر شده و جلسات آن به طور منظم حداقل هر ماه یک جلسه تشکیل گردد و دبیر شورا موظف به ارتباط مستمر با اداره کل امور اقتصادی دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری می‌باشد.

انتهای پیام/

اعلام جزئیات ترکیب شورای استانی اقتصاد دانش بنیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار