همزمان با هفته ازدواج:

هیچ طلاقی در خراسان رضوی ثبت نمی‌شود

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: همزمان با هفته ازدواج در خراسان رضوی مقررشد با همکاری دادگستری طرح هفته‌ای بدون طلاق اجرایی و هیچ طلاقی ثبت نشود.

هیچ طلاقی در خراسان رضوی ثبت نمی‌شود مجید پوررضایی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان برای جوانان  خراسان رضوی در گفتگو باگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛گفت:با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با دادگستری طرح هفته «بدون طلاق» را خواهیم داشت و طلاقی در این هفته ثبت نمی شود.
 
وی افزود:تمامی برنامه ها و فعالیت ها در این هفته با رویکرد ترویج فرهنگ ازدواج آسان،آگاهانه ،به هنگام و پایدار مبتنی بر نهادینه سازی سبک ازدواج ایرانی-اسلامی و آموزش جوانان در آستانه ازدواج و زوجین جوان و گسترش فرهنگ مشاوره در جامعه تدوین شده است. 
 
وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره زوج خوشبخت ایرانی، همایش‌های ازدواج جوان، برگزاری کمپین ازدواج با ساماندهی ارائه خدمت رایگان و با تخفیف مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و سایر مراکز ارائه  دهنده خدمات مشاوره اجتماعی  همراه است گفت:در همین چارچوب تمامی مراکز تحت پوشش اداره کل ورزش و جوانان برای جوانان در آستانه ازدواج و زوجین جوان در طول هفته ازدواج در بخش ارائه مشاوره‌های فردی و خانوادگی رایگان خواهد بود.

معاون فرهنگی و امور جوانان خراسان رضوی با اشاره به اینکه   هم زمان با ۲۲ مردادماه سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)  بیش از ۵۰ دوره و کارگاه آموزشی قبل، حین و پس از ازدواج در مراکز شهرستان ها، شهر‌ها و حتی روستا‌های هدف استان برگزار می‌شودگفت:این برنامه در راستای ارتقای دانش، تحول نگرش و تعالی بینش در جامعه هدف و با رویکرد جریان سازی رسانه‌ای و تنویر افکار عمومی تدوین شده است.

پوررضایی، بازدید و سرکشی از سازمان‌های مردم نهاد جوانان و مراکز مشاوره، مصاحبه با خبرگزاری‌ها و اهالی رسانه را از دیگر فعالیت‌های پیش بینی شده در این حوزه عنوان کرد.

۲۲ تا ۲۸ مردادماه به عنوان هفته ازدواج از سوی وزارت ورزش و جوانان با محوریت توانمندسازی و ارتقای مهارت‌های زندگی جوانان در آستانه ازدواج، زوجین جوان و خانواده‌ها نامگذاری شده است.
 
انتهای پیام//و.ت
 

اعلام ویژه برنامه های هفته ازدواج در خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
قلب انسان به درد می اید ازبی کفایتی وبی لیاقتی بعضی مسؤلان که وضع جامعه ایران را ازهرحیث ضعیف کرده اند
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۰۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
یعنی صورت مسئله پاک و همه چی آرومه!!!!!!!!!!!!!