حجت الاسلام و المسلمین کاویانی راد مطرح کرد؛

آزادگان صاحبان اصلی پیروزی در جنگ تحمیلی هستند

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: آزادگان دفاع مقدس صاحبان اصلی پیروزی در جنگ تحمیلی هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست خبری معاون امور فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح امروز( سه‌شنبه) برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسن کاویانی راد معاون امور فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست خبری، اظهار داشت: آزادگان دفاع مقدس صاحبان اصلی پیروزی جنگ تحمیلی هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: توجه به دستاورد‌های انقلاب اسلامی و همچنین ارزش‌های گرانقدر دفاع مقدس امری ضروری است و یکی از اصلی‌ترین راه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به حساب می‌آید.

معاون امور فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران اضافه کرد: ترویج و ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت مستلزم تولید آثار هنری فاخر و ارزشمند در حوزه ایثار و شهادت است و در این صورت می‌توان چنین فرهنگی را به نسل‌های بعدی منتقل کرد.

حجت الاسلام و المسلمین کاویانی راد گفت: «سمفونی پیروزی» در چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی نواخته می‌شود و در حال حاضر نیز در آستانه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی هستیم.

وی تاکید کرد: پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین پیروزی رزمندگان دفاع مقدس ثمره و نتیجه ایثار و استقامت سایر رزمندگان و ایثارگران فداکار است و همواره باید قدردان جانفشانی و مقاومت این افراد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار