مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی مطرح کرد؛

جابه جایی نانوایی‌ها در صورت کمبود واحد نانوایی در یک منطقه

محمدرضا موفق گفت: در صورت کمبود واحد نانوایی در یک منطقه از استان و شهرستان ها، با جابه جایی نانوایی‌ها باید این موضوع مدیریت شود.

جابه جایی نانوایی‌ها در صورت کمبود واحد نانوایی در یک منطقهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ محمدرضا موفق مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی در نشست کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان استان گفت: مهم‌ترین موضوعات مربوط به حمل و نقل آرد نانوایی‌ها ، پخت باکیفیت نان و جواز نانوایی‌ها در نشست کارگروه ساماندهی گندم ، آرد و نان استان بررسی شد.

وی از تعیین ساز و کار‌های جدید برای حمل به موقع آرد به نانوایی‌های استان خبر داد و افزود: هر چند در گذشته هم مشکل خاصی در این حوزه نبوده و در ساز و کار جدید ، نانوایی‌ها در فواصل منظم، بدون تاخیر آرد لازم را دریافت می‌کنند.

موفق با اشاره به ابلاغیه جدید دولت درباره جواز نانوایی‌ها در خراسان شمالی گفت: در صورت کمبود واحد نانوایی در یک منطقه از استان و شهرستان ها، با جابه جایی نانوایی‌ها باید این موضوع مدیریت شود ، مگر در نقاطی که امکان پذیر نباشد.

وی بر سلامت نان آزادپر‌ها مطابق با استاندارد‌های بهداشتی و غذایی تاکید کرد و افزود: باید در فرایند حمل آرد تا نانوایی ، ماده مهم غذایی سبوس همراه با آرد باشد تا مطلوبیت و ارزش غذایی لازم را برای مصرف کننده داشته باشد.

انتهای پیام / ب


رسیدگی به حمل و نقل آرد نانوایی‌ها و کیفیت نان سبوس دار در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.