بیش از ۴۰ هزار ماسک میان مردم توفان زده سیستان توزیع شد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۴۰ هزار و ۷۰۰ عدد ماسک در سه روز گذشته میان مردم توفان زده ۲۵ روستای منطقه سیستان واقع در شمال این استان توزیع شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  رسول راشکی مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: همزمان با بروز توفان شدید همراه با گرد و خاک در شمال سیستان و بلوچستان نیرو‌های عملیاتی هلال احمر در منطقه حاضر و خدمات رسانی به مردم را آغاز کردند.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت ۷۷۵ سبد غذایی میان مردم توفان زده روستا‌های سیستان توزیع شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: سه هزار و ۴۸۸ نفر در این مدت زیر پوشش خدمات جمعیت هلال احمر استان قرار گرفته و توسط ۸۰ نجاتگر این نهاد امداد رسانی شدند.

به گفته رئیس گروه هشدار و پیش بینی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان مردم شمال استان در ۳۶ ساعت گذشته هوای توفانی را تجربه کردند به طوری که غلظت ذرات معلق در هوای منطقه به ۶۳ برابر حد مجاز رسید.

علی ملاشاهی حد مجاز و استاندارد ذرات معلق در هوا را ۱۵۰ میکرو گرم بر مترمکعب عنوان کرد و اظهار داشت: غلظت ذرات معلق در هوای منطقه سیستان ۹ هزار و ۵۱۵ میکرو گرم بر متر مکعب گزارش شده است.

وی افزود: سرعت وزش باد همراه با گرد و خاک در سیستان به ۱۱۹ کیلومتر بر ساعت رسید که این امر سبب کاهش دید در فرودگاه زابل به ۵۰۰ متر شد.

انتهای پیام/گ

توزیع ماسک بین مردم توفان زده سیستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار