بهره مندی کودکان کار از خدمات پزشکی

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز گفت: اردوی جهادی جهت ارائه خدمات دندانپزشکی به کودکان کار و کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست در اهواز در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احمد سراج، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز بیان داشت: 14 دندانپزشک، 2 پزشک و 8 دستیار از شهرهای مختلف کشور در قالب یک اردوی جهادی به شهر اهواز آمده‌اند تا خدمات دندانپزشکی را به افراد نیازمند و کودکان کار ارائه دهند.

وی افزود: ارائه خدمات دندانپزشکی به کودکان کار و کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست در قالب یکی از اردوهای جهادی در شهرداری اهواز در حال برگزاری است  و درمان‌هایی از جمله عصب‌کشی، پر کردن دندان و برخی جراحی‌ها در این اردو انجام می‌شود.

سراج عنوان کرد: افرادی که تحت پوشش موسسات خیریه هستند توسط  تیم درمان دندانپزشکی قرارگاه جهادی امام رضا(ع) ویزیت و در صورت نیاز درمان می‌شوند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز در پایان گفت: این تیم درمانی از ساعت 9 صبح تا ساعت 19 کار درمان این افراد را انجام می‌دهد و روزانه 120 تا 150 نفر از این کودکان در درمانگاه شهرداری اهواز درمان می‌شوند.

انتهای پیام/م

ارائه خدمات دندانپزشکی در قالب اردوهای جهادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.