مشارکت ۲۳۰ دانش آموز جهادی برای مرمت و زیبا سازی مدارس مهاباد

امسال ۲۳۰ دانش آموز جهادی در قالب طرح هجرت ۳ جهت شاداب سازی و رنگ آمیزی مدارس شهرستان مهاباد،برای سال تحصیلی جدید مشارکت می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، گفت: امسال هجدهمین سال  اجرای طرح هجرت ۳ است، این طرح  توسط ۲۳۰ دانش آموز جهادی شهرستان مهاباد، برای آماده سازی و نوسازی ۶ مدرسه در سطح شهر و روستا در دست اجرا است.

سرهنگ وجدی ادامه داد: هدف از این کار غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و جوانان، ترویج روحیه کار و تلاش، کسب تجربه در شغل‌های مهارتی، کاهش هزینه‌ها و خدمات رسانی به مناطق محروم در شهر وروستا هاست.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان مهاباد گفت: ما درفصل تابستان طرح‌هایی جهت آماده سازی و شاداب سازی مدارس و تعمیر مدارس را در دست اقدام داریم، یکی از این طرح‌ها طرح هجرت ۳ است که با همکاری سپاه محترم و مدیران مدارس اجرا می‌شود.

شاوله در ادامه افزود: در قالب طرح هجرت ۳، دانش آموزان بسیجی در اردو‌های جهادی مدارس حضور پیدا می‌کنند و نسبت به رنگ آمیزی، تعمیر و شاداب سازی مدرسه در کنار کلاس‌های اعتقادی و درسی که برای آنها تدارک دیده شده شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ ه

تجهیز و آماده سازی  مدارس در شهرستان مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.