خلیل‌آبادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تنها 5 درصد آب چشمه علی بازگشته است

عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه شرکت مترو به وعده خود برای بازگرداندن آب چشمه علی عمل نکرده است، گفت: آب بسیار کمی در چشمه علی جاری شده که هر روز کمتر می‌شود.

تنها 5 درصد آب چشمه علی بازگشته است / این میزان هر روز کمتر می‌شودحسن خلیل‌آبادی عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به عملی نشدن وعده‌های شرکت مترو جهت بازگرداندن آب چشمه علی اظهار داشت: مترو قول داده بود که بالای 60 درصد آب چشمه علی باز گردد، اما عملیات عمرانی به گونه‌ای بوده است که تنها 5 درصد بازگشته و این میزان هم هر روز کمتر می‌شود.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: هفته دیگر محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران جلسه‌ای را با مدیران مترو برگزار خواهد کرد و از آن‌ها دلیل این وضعیت را جویا خواهد شد.


بیشتر بخوانید: بازگشت آب به چشمه‌علی تا ۱۰ روز آینده/ احداث مترو هیچ تأثیری در میزان آب این چشمه‌ ندارد


وی با تاکید بر اینکه اندک آب بازگشته به چشمه علی هر روز کمتر می‌شود، گفت: مسئولان مترو اصرار دارند که آب چشمه علی همچون گذشته است و به قول خود عمل کرده‌اند.

خلیل‌آبادی ابراز امیدواری کرد که علی‌رغم کم شدن آب چشمه علی طی روزهای متمادی، مجدد این چشمه خشک نشود.

عضو شورای شهر تهران گفت: اکنون قسمت شمالی چشمه علی که زیر کتیبه‌های تاریخی است، کاملا خشک شده و هیچ آبی ندارد و تنها در قسمت جلویی که یک حوضچه کوچک است، آب کمی از زمین خارج می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار